Gunnar KRC Skrevet Januar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 Det har vært en del tråder som har omhandlet det å trimme b-20 motorer, men en ting som jeg ikke har sett enda er spørsmål om bensinpumpe. Jeg har 2 doble webergassere 45mm, steg 2 topp, grenrør 4-1, venter en kg6 kam om noen dager. Skal etterhvert skaffe meg steg 4 eller 5 topp så det blir jo forhåpentligvis rundt 170-180hk til slutt. Men hvordan takler org bensinpumpe dette? regner med at to doble gassere vil ha en god del bensin. Noen som har erfaringer angående dette? Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Januar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 Det bør vel holde med en Red Facet-Top Pumpe, den får du kjøpt her: http://www.pedersens-racing.no/bil/innsug/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet Januar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 Du kan også bruke pumpe for innsprøytning, men da må du ha en annen bensintrykksregulator. Med Webergassere, bør du uansett ha en regulator, da de skal ha veldig lavt trykk. Mener å huske at de skal ha 0,18 bar. Snakk med Pedersen, de har forskjellige regulatorer og kan hjelpe deg med å finne den riktige. Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyggern Skrevet Januar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 Facet redtop er passe til dette, sammen med en filterking filter/trykkregulator 0,18Kg = Dellorto 0,2-0,3Kg = Weber orginal pumpa kan du legge på hylla lenge før du kommer til 200Hk samt at gasserene krever et stabilt trykk. Siter Tyggern:04 V70N titanium sport edition 96 945 turbo(bruks kjærre) 01 VW polo 6n2 colour concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg