da9boy Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Dama kjøpte bil nå ikveld og det var noe tull med fjernlys. Når vi holder brytern tilbake lyser fjernlys men når vi slipper så går den tilbake til nærlys. Den holder seg ikke i fjernlys-posisjon. Noen som vet hva det kan være? Takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 spaken er defekt.svakhet på golf dette... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9boy Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Ok, da får jeg skaffe en nye en. Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Huska å skru på lysbrytern? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 forsåvidt et meget godt spørsmål når du sier det... lysbryter må være på ja,når den er av er det kun kjørelys. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9boy Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Lysa slå jo seg på med tenninga når jeg starter bilen. er det egen lysbryter som må slåen på for å bruke fjærnlys? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 ehm, ja. De fleste biler slår på nærlys automatisk med tenninga,dette kalles kjørelys. Når det blir mørkt må du slå på lysbryteren, akkurat som på alle andre biler(stort sett) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Eg tenkte på at den kanskje stod på køyrelys når eg såg på denne tråden. Men eg gadd ikkje svara for eg rekna med at at det kunne ikkje stemma! ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9boy Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Fant bryteren og alt fungerer i skjønneste orden! Takk for tipset! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg