coworth-racing Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Har som kanskje noen har fått med seg, en 1997 VW Golf 1,9TDi Variant... Og har et lite problem når det kommer til strømmen... Lysene funker helt normalt helt til jeg slår på stereo-anlegge... da begynner lysene og blinke i takt med bassen... Har en liten aning om at det kan være batteriet som ikke gir fra seg nok strøm, at det er for lite, eller kan være ødelagt... Noen som vet hvor mange Ah det skal være orginalt på batteriet? Det som sitter der nå er på 60Ah... Siter - 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant - 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt - 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek) ...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 60ah? For lite vil jeg tro. Mitt svar: Større batteri og bedre kabling til stereo Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfie96 Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Husk at du ikke setter inn større batteri enn kapasiteten på dynamoen! Siter Why didn't you fix it when you knew that was the problem? En irritert Mads Østberg i en busslomme under rally Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Skal være 90A dynamo på disse, og batteriet i min Variant er på 63ah. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 tror jeg har dynamo på 120A :S hadde 90ah bettri før tror jeg...mulig mindre men husker ikke :S Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Januar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2009 Skal være 90A dynamo på disse, og batteriet i min Variant er på 63ah. Fleste tdi har 120 ampere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coworth-racing Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Fleste tdi har 120 ampere. takker for alle svar! kommer nok til og invistere i nytt batteri snart uannsett, siden jeg skal bygge større anlegg i den =) Siter - 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant - 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt - 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek) ...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg