dodge88 Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 eeya ser dere har skrevet litt. det er hovedlyse som blinker, altså ikke brems lyse ikke rygge lyse å ikke tåke lysene, det er det lyse som står på konstant, å på di lyktene så er det sykt med ledninger + en boxe som kan se ut såm en motstand! e når man kjøper sånne lykter så burde det jo være klarjort, slik at det er bare å monter rett på bil ;) så jeg har sendt tilbake lyktene å venter da på nye så får vi se om det er samme probleme! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msandvold Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 Til trådeier: Jeg fikk til svar på epost fra NBS om akkurat disse lyktene... Hei, her er tekst fra produsent.. NB! Biler med Autocheck, FIS informasjonssystem etc, vil ikke få noe problemer/feil ved montering av disse baklyktene. Med vennlig hilsen Truls Jørgensen Salg _______________________________________________ Norsk Bildelsenter AS, Postboks 43, N-3421 Lierskogen Tlf: +47 32 85 40 40, Faks: +47 32 85 44 94 http://www.norskbildelsenter.no- post@norskbildelsenter.no Siter Audi A4 2.5 V6 TDI Quattro [212HK-450nm] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pjlol Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Ok, da får vi håpe at de nye lyktene som du får fungerer som de skal :) Siter - 2007 Audi A4 s-line 2,0tdi - 2003 Audi A4 1,9tdi (solgt) - 2003 vw passat 1,9tdi (solgt) - 1999 vw passat 1,8 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dodge88 Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2009 Til trådeier:Jeg fikk til svar på epost fra NBS om akkurat disse lyktene... Hei, her er tekst fra produsent.. NB! Biler med Autocheck, FIS informasjonssystem etc, vil ikke få noe problemer/feil ved montering av disse baklyktene. Med vennlig hilsen Truls Jørgensen Salg _______________________________________________ Norsk Bildelsenter AS, Postboks 43, N-3421 Lierskogen Tlf: +47 32 85 40 40, Faks: +47 32 85 44 94 http://www.norskbildelsenter.no- post@norskbildelsenter.no ahh :D tuusn hjertlig takk for svaret :) så får bare håpe at di nye vill fungere:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msandvold Skrevet Februar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2009 Gi lyd fra deg om de virker da :) Jeg vurderer også disse. Siter Audi A4 2.5 V6 TDI Quattro [212HK-450nm] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dodge88 Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Gi lyd fra deg om de virker da :)Jeg vurderer også disse. det skal jeg gjøøre :) de skulle sende lyktene idag så regner med til helgen at jeg får du :) så jeg sier ifra :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msandvold Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Fått montert lyktene? :) Siter Audi A4 2.5 V6 TDI Quattro [212HK-450nm] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dodge88 Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Japps Lyktene er montert å testet, å samme feiln dukker opp uansett ;/ Diodene Pulserer :/ så min konklusjon er at Ledd diode lykter til nyere audi er håplaust ;/ er greit for di såm har peiling å vet va di skal gjøre ;) men.. jeg gjiir opp... ;/ men vist det er noen som vet hvordan man kan få de til å fungere så er tråden klar så sleng inn bilder å Infoo :D Japps Snakkeees :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.mekanikk Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 (endret) du må ha kondensator 16volt 1000 uf da den skal ikke blinke.da låder du sammen + med + og - med jord,finish:)veldig enkelt.hvis du ikke kan det finn deg en som er go nok med på dette. Endret Februar 19, 2009 av Mr.mekanikk Siter Bare kjør-så lenge det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.mekanikk Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 jeg snakker tydelig nok,mister hvem du er......jer er ikke oppvokst i norge er ikke norsk så man kan ikke forvente av meg att jeg kan språket flytende..når det gjelder bil det kan jeg,helt sikkert......det er alfor månge dumme inleg på det forumet det er jo bare å sitte og le av det fleste som har ikke peiling hva det snakker om... Siter Bare kjør-så lenge det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowKing Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Sorry, det var overhode ikke vondt ment i det hele tatt. Det var nok litt drøyt av meg, så tar det tilbake, og sletter innlegget. Men kan du forklare litt nærmere hva du mener? Jeg skjønner det sånn at du trenger en kondensator per side. Men er det bare å paralellkoble den inn imot lykten, så tar den opp peak'ene i strømmen sånn at det ikke blinker? Og hva er 1000 uf en betegnelse på? Siter - '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6 - '81 Jeep CJ7 (Prosjekt) - '05 Yamaha FZ6 (Til salgs) - '02 Polaris Edge X 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Det skal egentlig være µF som står for mikroFarad. Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 (endret) jeg snakker tydelig nok,mister hvem du er......jer er ikke oppvokst i norge er ikke norsk så man kan ikke forvente av meg att jeg kan språket flytende..når det gjelder bil det kan jeg,helt sikkert......det er alfor månge dumme inleg på det forumet det er jo bare å sitte og le av det fleste som har ikke peiling hva det snakker om... I stedet for å le så kan du heller bare gi råd og tips da hvis du kan så mye, vetu;) Forumet er til for å lære erfaringer videre, gi råd, tips, prate om bil etc.. Så det er helt uinterresant å vite at du ler av de fleste pga folk har lite peiling. Amatører, viderekommende og proffer finnes det nok av, men det dukker stadig opp noe nytt uannsett hvor dreven en er. Kyss, PeaCe, Kos & Klem, that was just my 4 little cents!:) Endret Februar 19, 2009 av JeanDaniél Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.mekanikk Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 ok mister,nå er du smart:)) Siter Bare kjør-så lenge det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.mekanikk Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 snow king ta bilder vær så snill og legg dem ut her først.. Siter Bare kjør-så lenge det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg