David-S Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 Hei. Monterte istad HID H8 Xenonkit i tåkelysa på bilen min, en Saab 93 2008. De lyser helt fint til jeg starter bilen. Da begynner pærene og blinke. Noen som har noen gode forslag til hva som er feil evt hva jeg kan gjøre for å stoppe blinkingen? Meget takknemmelig for alle svar. Mvh David Siter 2008 Saab 93 1.8t BioPower x - 2000 VW Golf TDI 115PD - Vrak/flat/våt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E320 Avantgarde Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Det er en god mulighet for at du trenger slike ledninger: http://www.dekkportalen.no/shop/productslist.aspx?CatalogDirectoryId=861&selection=0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David-S Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Trenger jeg en av disse på hver side siden begge blinker eller følger det med to? Takk for svar. :) Siter 2008 Saab 93 1.8t BioPower x - 2000 VW Golf TDI 115PD - Vrak/flat/våt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Regner med at det følger med 2 stk! Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David-S Skrevet Desember 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Takk for meget gode svar:) Siter 2008 Saab 93 1.8t BioPower x - 2000 VW Golf TDI 115PD - Vrak/flat/våt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Tror nok ikke at det er problemet! Jeg regner heller med at det kun er forsinkelse på den ene pæra di fordi bilen trekker strøm under oppstart! På xenon kit'et ditt! drives BEGGE pærene og begge ballastene med bare ene original kabelen på lyktene dine? Eller er begge balastene koblet opp med hver sin 3polet kontakt på ledningsnettet? har akkurat samme greja hos meg! og der er det koblet opp på kun ene 3pola kontakta! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zattazar Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 skifter du batteri er nok problemet ditt borte tenker jeg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E320 Avantgarde Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Du må ha slik ledning jeg linket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 skifte batteri, yeah right! Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 aha batteri har da ingenting å si på dette! men du må jo først og fremst sjekke at du har CANBUS behov på bilen din.. Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E320 Avantgarde Skrevet Januar 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2009 Denne trenger han: http://www.dekkportalen.no/shop/productDetails.aspx?ProductId=1146&catalogDirectoryId=857 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Hva gjør den kabelen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E320 Avantgarde Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Den fjerner blinking som det står på den (og alle med CANBUS må ha den). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Jojo, men hvordan da? Er det fordi at xenon kit kun trekker 35 watt, om du har montert det, slik at bilen ikke forstår det, siden den egentlig skal trekke 50 watt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E320 Avantgarde Skrevet Januar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2009 Det er nok noe slik ja. Du må ha den for å lurer og ikke skade CANBUS (som er i bilen til trådstarter). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg