QuattroDriver Skrevet Desember 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2008 Heisann, vifta til varmeapparatet starter ikke på min '91 100 2,8 Quattro... Skjedde en gang før og, men da kom den etter ei lita stund. Noen her med peil på dette? Er ikke akkurat sommer heller for tida :p Siter '91 Audi 100 2,8E Quattro Sedan (C4) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QuattroDriver Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2008 Åpna dekselet over batteri/vifte og ga viftehuset et lite kakk, så startet den faktisk :P Må være dårlig kontakt eller noe der en plass... Siter '91 Audi 100 2,8E Quattro Sedan (C4) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet Desember 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2008 Åpna dekselet over batteri/vifte og ga viftehuset et lite kakk, så startet den faktisk :P Må være dårlig kontakt eller noe der en plass... Ja, da skal du bare begynne å bestille deg ei ny vifta. Dette er tegn på at vifta er defekt. ;) Blir bare oftere og oftere du må banke på viftehuset. Til slutt blir du så ufattelig lei det der. Tro meg! Bytt heller - jo før jo heller. :) "Vanlig" feil dette etter 15+ års bruk. :) Anbefaler at du også bytter varmeregisteret i samme slengen. Hadde Møller til å bytte: Radiatoren, Termostaten, Termo-bryter, Kupevifta og varmeregisteret i en smell. Skal da sies at kupevifta oppførte seg som du sier, et rør på radiatoren knakk, termo-bryteren virket kun på full hastighet på radiatorvifta. Fortsatt lykke til med bilen. Er fine biler de "gamle" Audiene. :) Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QuattroDriver Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 Aha, skjønner:) Får bestille så fort som mulig. Kjedelig uten varmeapparat på denne årstiden :P Alt det andre i systemet fungerer utmerket heldigvis, så får bytte vifta i første omgang i alle fall, fattig student som jeg er:p Siter '91 Audi 100 2,8E Quattro Sedan (C4) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 Aha, skjønner:) Får bestille så fort som mulig. Kjedelig uten varmeapparat på denne årstiden :P Alt det andre i systemet fungerer utmerket heldigvis, så får bytte vifta i første omgang i alle fall, fattig student som jeg er:p Hehe, koster å ha bil. :) Skal ikke være så vrient å bytte kupevifte på disse bilene. Men jeg sleit så jekli på 200'a mi, at jeg overlot arbeidet til møller. :D Men på 86' 100'a mi, så bytta jeg sjøl. Den var ikke vrien i det hele tatt. Vifte på NBS: http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Varegruppe/?Varegruppe=0089&ASP=4776848&Type=Audi&Model=100&Year=1991 Register på NBS: http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Varegruppe/?Varegruppe=0066&ASP=4776848&Type=Audi&Model=100&Year=1991 Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QuattroDriver Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 Skjønner:) Er jo et lett tilgjengelig viftehus på disse, så dette bør jeg klare selv:) Hehe Siter '91 Audi 100 2,8E Quattro Sedan (C4) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg