superb09 Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 denne tråden har vell blitt avglemt en stund, men tengte jeg skulle ta opp tråden igjenn, i vår fikk bilen nye "ABS luxury wheels" 19" felger og litt dekor siden jeg er formann i http://www.arctic-gatebil.com senkesett var nermest umulig og få tak i, så etter flere mailer fram og tilbake med KW laget de til slutt fjerer til bilen min. har i sommer prøvd og bygge flere forskjellige basskasser for og få max lyd ut av subben, men vi nåde aldrig det vi hadde håpet. men resultatet blei iaffal seende så pent ut at jeg vannt peneste bilstereo innstalasjon prisen så dukket endelig senkesettet opp. og allt av lysperer ble byttet ut med xenon og led-perer. nå holder jeg på og bygge meg ny subbkasse i glassfiber som skall holde 3 stykk Earthquake subzero 12". her er litt bilder under byggingen først må ringene plaseres riktig så må kassen trekkes med fleec pledd og mettes med polyester Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet Desember 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 H&R har fjærer til superb da Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Desember 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2009 ja mange som har senk til den nå. ikke tidligere i år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Mars 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 Se her ja, her har det skjedd ting jeg ikke har fått med meg, liker felgene godt :Dser du har bygget litt anlegg før ja hehe, ser bra ut :) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lalatech Skrevet April 16, 2010 Rapporter Share Skrevet April 16, 2010 Hei morsomt å se hvordan en Superb kan styles opp. Hvordan gjorde du det med signaler til forsterkeren din, er det linje utgang på Colombus. Nettopp bestil meg en 2010 Superb stasjonsvogn, kommer en gang i juni/juli. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lalatech Skrevet April 16, 2010 Rapporter Share Skrevet April 16, 2010 grillen er laget av kickstart.no Hm tar de bestilling?? ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg