Nytern Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Lagde en Lexus og en Porsche som hadde fungert godt i serien. Kanskje jeg slenger meg med hvis de enda er lovlige når dere har diskutert dere ferdige :) (Seff 4seter og frontmotor i Porscha) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet August 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 reglene er og blir som jeg har satt på 1st side..samma som vi har hatt heletiden..end of diskusjånen;) kjør a ha det gøy,var det som er poenget Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet August 13, 2009 Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 Vi tenger vel en ny runde snart eller? Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet August 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 Vi tenger vel en ny runde snart eller? jepp er sikkert med på søndag..sommertreff/høsttreff i helga Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet August 14, 2009 Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 Tenkte litt på en annen ting som kanskje kunne vært litt moro å prøve, retro racing. Løp med biler som er eldre enn 30 år (mao. veteraner), som for eks. P911 RS2.7, P914, BMW CS 3,0 (eller hva den heter, husker ikke eksakt) og det som ellers måtte være av gamle biler. Sender inn boxen min på mandag, så blir vel uten en par tre uker fra da - så jeg får ikke testet hvor godt disse bilene passer over ens med hverandre i samme klasse, men hvis noen av dere tar dere litt tid til å teste det er jo det bare digg. Tenkte fortsatt på å holde det innenfor A850, men er likevel redd for at det er noen muskelbiler her som kan bli litt for overlegne. Må jo kjøre helt uten hjelpemidler da selvsagt, til nød automat, var ikke så mye av det på 70 tallet. Hadde boxen min funket skulle jeg testet og funnet ut litt mer men men... kanskje noe å tenke på? Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet August 20, 2009 Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 Ikke noe action om dagen? Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet August 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 Ikke noe action om dagen? der dårli ut foreløbi eg ha no vert på ferie så Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Hvordan går det her? Noen som er ivrige på noe kjøring? Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 Du er sikkert endel ivrig nå sikkert. Satt å prata litt om det igår da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegs_e34 Skrevet September 3, 2009 Rapporter Share Skrevet September 3, 2009 er e30 m3 lov? finns ikke forzakit til den ;s Siter 1996 Bmw 523i 2.5 Manuell. sladdevogn: 86` scorpio 2.8 manuell x: 1992 Bmw 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 er e30 m3 lov? finns ikke forzakit til den ;s Det finnes et slags forza kit til den. Er vell helst at du skal ha justerbar front, rompe og vinge! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RBrambo Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Skal hente boxen min på posten i dag, så kan hende jeg kan bli med på litt kjøring i kveld. Enten det blir racing eller sladding. Siter If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti GT: Tifosi78 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet September 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 skal se om jeg kommer fra banekjøringa i livet idag og, så kan jeg joine spilling ikveld... Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Jeg er sjølsagt på i kvæll. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 4, 2009 Rapporter Share Skrevet September 4, 2009 Har gjort et dårlig forsøk på en touring car, så får vi se :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg