Gå til innhold

Leke sivilpoliti

Ranger emnet


n0ggaftw

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

haha, fyfaen så mange usaklige kommentarer.

Har dere noe imot ideen min, hold kjeft, spurte ikke om hva dere syntes om ideen.

 

De fleste kommentarene her var ganske saklige, spørr du meg.

 

Dette jeg har sagt flere ganger, i diverse tråder, hvor trådstarter har kommet med en idee, og blitt "skutt ned" av diverse brukere. Men en gang i blandt føler jeg trangen til og gjenta det. Dette er en av de gangene. Du kan få det punktvis:

 

  • Du befinner deg nå på et forum.
  • Her deler folk meninger, ideer og planer, blandt annet.
  • Folk har forskjellige meninger.
  • Siden dette er et åpent forum, har de lov og ytre de meningene.
  • Folk har lov til og ha andre meninger enn deg.
  • Dette må du bare respektere istedet for og sture over det.
  • Nytter ikke og syte fordi at noen ikke likte ideen din.

 

Forøvrig skal jeg si meg enig med 99% av folket her inne. Når du har planer om og gjøre noe såpass dumt som og utgi deg som politi og atpåtil legger det ut på et offentlig forum, så burde du for pokker skjønne at folk reagerer.

 

Helt til slutt vil jeg vise til innlegget fra "Harrypolitiet", nærmere bestemt Betjent Baardsen. Med det sagt, vil jeg ønske deg lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, okei.

Får bare håpe på bot da, og ikke beslaglegging av førerkort.

 

Det burde du ikke gjøre. jeg kan garantere deg at lappen ryker hvis du kjører med det å blir sett av en patruljebil eller lignende. kansje du klarer og redde lappen hvis du står stille utenfor huset ditt (ikke på offentlig vei) .

så hvis du tørr så god tur.

Today Tomorrow Toyota!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også et annet alternativ til saken: kjøp deg 8000k xenon-kit til fjernlysa dine. Har kjennskap til en kompis som fikk seg sånne, og folk blei stort sett skremt nok til å stoppe og slippe han forbi når han blinka med dem. Og såvidt meg bekjent, så er det vel ikke ulovlig å bruke lyshorn?? ei heller å ettermontere xenon i fjernlys??

"kjør med vett, ligg bredt!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også et annet alternativ til saken: kjøp deg 8000k xenon-kit til fjernlysa dine. Har kjennskap til en kompis som fikk seg sånne, og folk blei stort sett skremt nok til å stoppe og slippe han forbi når han blinka med dem. Og såvidt meg bekjent, så er det vel ikke ulovlig å bruke lyshorn?? ei heller å ettermontere xenon i fjernlys??

 

Forbudt med lyshorn uten grunn:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påkalle litt oppmerksomhet hos sinka foran, og hinte litt: HALLO!!! jeg vil forbi!! Ikke lov??

 

faktisk ikke:)

jævla dumt, men sånn er det:)

er vel sånn at det er lov hvis det kan oppstå farlige situasjoner osv:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. jæævla klovn.jeg har et litt mer spennende liv enn en strax lappløs liten møkkaråner i et tåpelig kjedlig bondedistrikt der du kommer fra væffal!

 

jessheim er jo vinnersted nr 1 med andre ord? LOL, din sirkusartist.

 

Kjøre scooter,bil, firehjulinger, crosser+++ kan ikke bli bedre enn å bo på landet! greit nok, naboer hater deg for galskapen, men det skal du ikke tenke på;) slipper også stort sett å se strikker i buksa på gutter(eller noe), ikke så mye folk som er bra for grisekjøring(selv om man blir meldt av de få sauene hele tida, tar det så lang tid at du sover innen snuten kommer...

 

mens klovner som vil bo oppe på hverandre, høre når naboen hekker på kona og man vil stå i kø resten av dagen+ koser seg når gutter ser ut som damer, da finner man seg til rette på jessheim;)

 

bra Robert, du er forbildet mitt.:pray =:shake

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår