Gå til innhold

Leke sivilpoliti

Ranger emnet


n0ggaftw

Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg blei stoppa av en passat for en ukestid siden.. blinka meg over i krabbelfelte.. så kjørte i hundre og hælvete forbi meg i høyrefila..

 

jeg blei passe grinete og ringte purken og ga dem skiltnr til jævelen.. er bare å gi faen i sånt piss ass.. ere ikke surt nok som det er med purken om ikke en haug med drittunger skal holde på også...

Stjælt både bilen og lappen

 

member of

http://www.midnightclub.no

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jessheim er jo vinnersted nr 1 med andre ord? LOL, din sirkusartist.

 

Kjøre scooter,bil, firehjulinger, crosser+++ kan ikke bli bedre enn å bo på landet! greit nok, naboer hater deg for galskapen, men det skal du ikke tenke på;) slipper også stort sett å se strikker i buksa på gutter(eller noe), ikke så mye folk som er bra for grisekjøring(selv om man blir meldt av de få sauene hele tida, tar det så lang tid at du sover innen snuten kommer...

 

mens klovner som vil bo oppe på hverandre, høre når naboen hekker på kona og man vil stå i kø resten av dagen+ koser seg når gutter ser ut som damer, da finner man seg til rette på jessheim;)

 

bra Robert, du er forbildet mitt.:pray =:shake

 

 

hahaha.. wtf?!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blei stoppa av en passat for en ukestid siden.. blinka meg over i krabbelfelte.. så kjørte i hundre og hælvete forbi meg i høyrefila..

 

jeg blei passe grinete og ringte purken og ga dem skiltnr til jævelen.. er bare å gi faen i sånt piss ass.. ere ikke surt nok som det er med purken om ikke en haug med drittunger skal holde på også...

 

hahahah! ser for meg nå at du henger deg på hjul etter jævelen i 200 og river jævlen ut av vinduet! hahhaha Marte goes ADHD

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir det helt sikkert! men jeg lever jeg gjør jeg ikke?! ergo. planen din gikk dundas!

 

 

Veeel..Jeg har lest og tittet på det du har skrevet på stort sett alt av bil forum nå..Å du vil vise deg frem som en stor "utøver" innen mye av bil miljøet og har meninger om stort sett alt!

 

Meeeen du driter ned på alt og alle uansett hva det gjelder og gjør deg stadig mere upopulær..Du er og blir en NaBb uansett hva du gjør og bilforum/powedrift osv hadde hatt det betydelig bedre uten deg!!

 

my 2 cent

zzZZzzZZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeel..Jeg har lest og tittet på det du har skrevet på stort sett alt av bil forum nå..Å du vil vise deg frem som en stor "utøver" innen mye av bil miljøet og har meninger om stort sett alt!

 

Meeeen du driter ned på alt og alle uansett hva det gjelder og gjør deg stadig mere upopulær..Du er og blir en NaBb uansett hva du gjør og bilforum/powedrift osv hadde hatt det betydelig bedre uten deg!!

 

my 2 cent

 

Skulle jeg ta meg nær av dette? jeg liker å diskutere jeg! om folk ikke takler å høre litt så kunne jeg seriøst ikke brydd meg mindre:)

 

Vise meg frem har ingenting med saken å gjøre.. jeg liker å gjøre det jeg gjør og hva det blir til er en helt annen sak

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøring uten gyldig førerkort

Bil ikke godkjent som utrykningskjøretøy (Dvs avskilting og inndragig av utstyr)

Forenklet forelegg

 

Lykke til

 

 

Jeg vil heller tro at dette blir et FORELEGG, ikke et forenklet forelegg. Er en viss forskjell ;)

 

Kort fortalt; ikke gjør det mot feil person, skulle du bli anmeldt har du et problem...

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår