Gå til innhold

Martin's Golf 2 (SOLGT)

Ranger emnet


Hansen89

Anbefalte innlegg

HMm? hvorfor det? kom den ikke gjennom EU ??

 

Retteråsen

 

Har ikke vært på EU med den. Men en del rust på den. Kanala er rusta i filler, bakluka, nederst på dørene, også må innerskjermen i motor rom på venstre sie byttes ut. Også mye bensintank byttes, hjul lager, bremserør bak.

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 170
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
har du kjøpt en ny eller?

 

Hvis ikke hadde jeg vurdert å plukke av alle tingene du har satt på av fangere, grill, lykter osv. Og sett det på den nye golfen, og vrak den gamle ;)

Kan spare deg for en del penger

 

ble ikke noe ny golf nei. var helt dust han selger... blir nok neppe noe golf 2 igjen gitt!

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt teit å gi opp Golf2 bare fordi en som skulle selge golf2 var dust. Er jo ikke slik at alle med G2 er duster, håper jeg hvertfall! Så synes det blir teit å gi opp G2 men men :P

 

Retteråsen

 

er jo ikke derfor da:P Trenger mer praktisk bil siden jeg har bikje osv. Trenger bil jeg faktisk for brukt til noe annet en bare å kjøre:p Men skal ikke se bort i fra at når jeg kommer hjem fra militæret neste år at det blir noe golf som sommerbil da:)

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

ufattelig at bilen ble såpass rustetet på 2 år. da jeg hadde den plukket jeg den fra hverandere innvendig og satte alt inn igjen. jeg fant ingen ting. skulle begynne utvendig. og gjøre om alt til 90 fangere osv den gang, men orka ikke, så solgte den i stede. men får og være sikker så gikk jeg over den. det ble sveiset ET rust hull. dette var inni hjulbuen bak på førersiden tror jeg. eller så var det et lite et i motorrommet på hjulbua, dette ble også tatt tror jeg. husker ikke om det var på denne eller en bmw jeg hadde. men hvertfall så var den ganske bra :S synd at den har forfalt så mye. og ikke minst ;S dårlig stell? (neida. var nok eieren i mellom oss) men du har jo vært av veien to ganger. kanskje dette har hatt noe med saken og gjøre. men med så mye rust så blir den nok ikke bygget opp igjen :S

2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line

 

-X- 1999 bmw e46 318i

-X- 1992 Bmw E36 318is

-X- 1990 GolfII 1.8gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår