Russlern Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 hadde dårlig tid når jeg byttet pakningen så glemte helt å få bort restene fra den gamle, men den går bedre enn hva den gjorde=) hehe.. så får se til uka om det er noen forandring=) satser på det hvertfall Siter VW Passat 1,8T 00mod Nissan Almera 96mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Russlern Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Trodde endelig ting var på bedringens vei men neeeeida.. gjett hva som har dukket opp=S samme problemet igjen, skjønner ikke hva som kan være galt over hode nå lenger, byttet turbo å alt drit der, da gikk bilen suverent over en period, å nå har den begynt å kødde igjen.. 0,3bar.. noen som har noen som helst ide om hvordan ting kan løses? mvh Russlern Siter VW Passat 1,8T 00mod Nissan Almera 96mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Trodde endelig ting var på bedringens vei men neeeeida.. gjett hva som har dukket opp=S samme problemet igjen, skjønner ikke hva som kan være galt over hode nå lenger, byttet turbo å alt drit der, da gikk bilen suverent over en period, å nå har den begynt å kødde igjen.. 0,3bar.. noen som har noen som helst ide om hvordan ting kan løses? mvh Russlern den kan ikke ha spist opp den nye turbo'n da? Sånn som den forrige? Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet Februar 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2009 Om det ikkje var heilt tett mellom turbo og manifoil skulle du uansett fått bedre ladetrykk enn med defekt turbo. Smurte du den nye turboen din før montering, med litt olje i tur eller retur rør for olje? ellers kan du lett tatt knekken på ein ny turbo... Ellers vil eg tru at det må vere noko vakum som manglar ein plass. Eg har dieselmotor, men eg blas i alle vakumslangane eg fann i motorrommet, når motoren ikkje gjekk, og tilslutt høyrde eg lekkasje under reimhjulet på veiva. Min bil fjuska på trekk, men eg veit jo ikkje korleis systemet på din motor er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Russlern Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 den kan ikke ha spist opp den nye turbo'n da? Sånn som den forrige? nei, den er helt fin, sjekket den senest i sta:S men har begynt å lure på om det er innmaten i katten som har tulla seg til å sperrer for eksosen, for den gløder ganske godt fra baken på turboen:S Siter VW Passat 1,8T 00mod Nissan Almera 96mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Russlern Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Om det ikkje var heilt tett mellom turbo og manifoil skulle du uansett fått bedre ladetrykk enn med defekt turbo. Smurte du den nye turboen din før montering, med litt olje i tur eller retur rør for olje? ellers kan du lett tatt knekken på ein ny turbo... Ellers vil eg tru at det må vere noko vakum som manglar ein plass. Eg har dieselmotor, men eg blas i alle vakumslangane eg fann i motorrommet, når motoren ikkje gjekk, og tilslutt høyrde eg lekkasje under reimhjulet på veiva. Min bil fjuska på trekk, men eg veit jo ikkje korleis systemet på din motor er. min fjusker ikke før 5100rpm noe som er ganske høyt turtall, jeg har vm i dårlig drag på bilen.. med gang jeg kommer i motbakke daffer den av å synker noe grossalt i fart:S men som sakt har jeg begynt å lure på om det kan ha noe å gjøre med katten.. skal inn til vw i morgen å låne wassen (data`n) å sjekke etter feil eller event andre ting som har med dette å gjøre=) Siter VW Passat 1,8T 00mod Nissan Almera 96mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 du får skru av eksosanlegget og ta deg ein tur uten, viss du har ein bakke lett tilgjengelig. Eg ville nemlig ikkje køyrt veldig langt uten eksosen, det kan bli litt varmt rundt turboen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Russlern Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 du får skru av eksosanlegget og ta deg ein tur uten, viss du har ein bakke lett tilgjengelig. Eg ville nemlig ikkje køyrt veldig langt uten eksosen, det kan bli litt varmt rundt turboen. var innom albjerk i dag. fikk beskjed om at det var feil på en føler som styrer innsprut å noe med cammene.. :S den sitter rett ved regreima på v/s av bilen helt øverst på blokka.. får vel prøve å bytte den da om det er feil mld på den.. å kanskje løsne litt på eksosen ja.. litt kjedelig om det er noe som ryker der en gang til:P Siter VW Passat 1,8T 00mod Nissan Almera 96mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Screamingeagle Skrevet Oktober 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2010 Hva skjedde videre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg