KeLoN Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Hmm.. de sier de har sett det fra andre steder i landet og frykter at det har kommet til Oslo, osv, osv... Har de særiøst ikke sett den repotasjen fra TV2 eller?! HALLO! Men jeg må fortsette å le litt av journalistikken jeg lollollollollollollollollol Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Desember 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 grisekjøring er unødvendig.. speedometeret på golfen er defekt og viser 100 for mye :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Desember 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 *liker ikke at politiet og trygg trafikk bruker opp bånnbredden på siden min* :eek: Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 ville ikke ha filma at jeg ble parkert men.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Hehe, så genialt :D Du kan kreve royalties fra TVNorge da ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Originally posted by MrKadett ville ikke ha filma at jeg ble parkert men.. :D parkert? hvem hva hvor? Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PeteR33 Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Fin dame hos TVNorge da... :dude: "Nettside for streetracers miljøet..." Lurer på når veidirektoratet fremmer forslaget om: "$3-1 Alle førerkort innehavere som er aktive brukere av web- sider, newsgroups eller andre diskusjonsforumer kan få førerkort beslaglagt pga. politistat-er-moro" Jornalister :ssip: Siter Nissan Skyline R33 V-spec Le-mans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 jaja.. golfen går da greit nok den... morro å komme på tv da =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 "Nesten 200" ... nåla står jo "nesten" i bånn :) Og politi skal nå undersøke video'n nærmere for å finne ut hvem som kjører & hvilken bil det er... syns da heller dem kunne prøvd å finne igjen min stjålne bil først jeg da Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Hvorfor i hælvette satan kommer de å påstår at det er ungdommer som har gjort dette før de har identifisert førern? Det er så jævla typisk. Skulle tro vi var kilden til alt ondt. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Desember 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 ungdømmer er pøbler :eek: Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Haha.. må faens meg le azz:).. Skulle tro det var dome dag på jord vett.. var jo mindre oppstyr når binn'ern kjørte 2 fly inn i 2 byggninger jo;) hehe.. fett.. nå kanskje tror snuten at Golfen min klarer 300 km/t å sånt:) smuud.. skal jeg gi dem fingern neste gang jeg ser dem:) Tørr ikke engang skru på blå lyset vett:).. før dem vet ordet av det er jeg borte vekk:):rolleyes: Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 småkjipt med den vidden på Tvn igår....nå må vi finne oss ei ny "test-strekke". :D ..spesielt har vi brukt mye den stigningen oppover mot ryen. men der er det slutt nå. Men morro det klippet...:D ... Prøver dem å skremme ved å si" vi skal jobbe med å indetifisere føreren eller bilen" ...øyhh...so fackin what? speedo`n funka ikke...;) lixom... hirr-hirr frister meg no inn i granskauen til å legge ut egne klipp...hva er det neste? razzia hos brukerne for å ta private videor? hahahahah lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Ja huff ungdomen nu tildags, kjører som idioter.. Nei det var endeledes da jeg var ung:D Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 Originally posted by Evjen Hvorfor i hælvette satan kommer de å påstår at det er ungdommer som har gjort dette før de har identifisert førern? Det er så jævla typisk. Skulle tro vi var kilden til alt ondt. Det må da være ungdommer! Sier seg jo selv! Voksne kjører jo ikke slikt! :mad: :rolleyes: hehehe .. tøfft. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg