Larz91 Skrevet Desember 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 hei, jeg er 17 år nå. og det er på tide med førstebil. Er 80'n en bra førstebil. hva synes dere om denne? Og hvor mye burde jeg gi for den? LINK -> http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2040523 positive/negative ting om den? :thanks Mvh lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Ja, Audi 80 er en bra bil med god comfort! Slitedeler må byttes på denne som på andre biler, men rust er ingen bekymring. For mer svar på dine spørsmål, bruk søkefunksjonen. Det finnes mange tråder om samme emne. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Bare fordi bilen er galvanisert betyr det ikke at den ikke kan ruste. (F.eks ved skader, dårlig arbeid ol.) Så rust burde sjekkes uansett. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larz91 Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Har tenkt litt på Audi 80 Quattro. Noen modeller man bør styre unna? Hvor langt går motorene og er det noe jeg bør se etter? /typiske feil? Har en nabo som kanskje er villig til å selge sin 80, (den står bare på snuplassen ;) ) så den kan jeg bruke som hærjebil /delebil :) Noen som tror jeg får en BRA Audi 80 Quattro for ca 30k? mvh Lars :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larz91 Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Hva tror dere om denne? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2070296 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbopressure Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Eg har tenkt masse på dinna bilen her. Men eg lurte på kor masse omlakkering koster siden fargen ser litt rødrosa ut på bilen som ikke ser bra ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larz91 Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Eg har tenkt masse på dinna bilen her. Men eg lurte på kor masse omlakkering koster siden fargen ser litt rødrosa ut på bilen som ikke ser bra ut? Spørs jo om du lakerer selv det da ;) hvis du kan det og lakerer selv så blir det vell under 5000? men på verksted koster det nokk 20-30k (etter det jeg har hørt) varierer sikkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg