umek Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Kjøpte spontant en 605 fra en kompis, ser nå at jeg ikke trenger eller har tid til denne så selges videre for selv kost. Pris 4000,- for bilen + 1000,- om de 15 aluhjula med bra dekk som står på. Viss hjula ønskes med. Men er de eneste hjula til bilen tror jeg. Er en 2liter. Bulk i høyre bakdør (ny dør i feil farge følger med) Takluke. Tåkelys. Manuell gir. Ekstra sett med baklykter. Trenger nytt batteri. Starter å går bra. KM stand 270-280000 ca. Bilen er alt for bra til å skrotes, så håper noen har tid til å sette den i stand igjen. Så jeg slipper å selge den i deler. Kan gjerne byttes i hva det måtte være, bare det har en værdi som tilsvarer eller overstiger prisen. Eller byttes i penger som igrunn er det beste. Send mail om det er interesse, er ikke så hyppig inne på forumet. Bilder kan ordnes til intreserte. Mvh: Tommy Siter - Pontiac Firebird Formula 400 1973 - 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22" http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049 - 2000 Peugeot 406 stv (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg