Shadow_iX Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Xenon på nær/fjern lys er greit, men nærlys og tåkelys (foran) er en større plage... Med dem så tar det meg flere sekunder i absolutt verste forhold å få tilbake natters-synet. (jeg er er gammal gubbegriner på 30...) Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^ Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Dette er jo ikke bare gamle biler med ettermontert xenon, selv på min focus så var det et hav av mennesker som blinket på meg. sendte bilen inn til ford for justering. og etter det har det ikke hvert noen som blinker. Så dette gjelder nye biler, like mye som det gjelder eldre med ettermontert xenon. Værste jeg veit når jeg er ute å kjører en å havne bak en bil som kjører med tåkelyset på bak. Spessielt når dem ikke skjønner hintet når man blinker på de 1-2 ganger. Siter Kjører: Ford Focus Titanium 08' Vinterbil: Volvo 360 Turbo 84' X: Ford Sierra 2.0 89' X: Audi A4 2.0 01' X: Ford Sierra CLX 2.0 92' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Om du sender 3 x 100w xenon i trynet på en som påpeiker at DU bruker lys ulovlig, er det du som er idioten uansett hvordan man vrir på det. Amen Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larses90 Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Dette er jo ikke bare gamle biler med ettermontert xenon, selv på min focus så var det et hav av mennesker som blinket på meg. sendte bilen inn til ford for justering. og etter det har det ikke hvert noen som blinker. Så dette gjelder nye biler, like mye som det gjelder eldre med ettermontert xenon. Værste jeg veit når jeg er ute å kjører en å havne bak en bil som kjører med tåkelyset på bak. Spessielt når dem ikke skjønner hintet når man blinker på de 1-2 ganger. Sant sant. Har enda ikke vært borti noen som faktisk forstår hvorfor jeg blinker når de har på tåkelyset bak. De fleste bare blinker tilbake med bremselyset... idioter ass! :P Siter 1995 Mercedes-Benz C180 W202 (solgt) 1995 Audi S6 2.2tq automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onesome Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Saken er jo at det er direkte farlig, din jævla bagatelliseringsrobot. hirr :P bagatelliseringsrobot :P den var ny.. men ja greit xenon på biler som ikke skal ha det er litt slitsomt :P Siter Stjælt både bilen og lappen member of http://www.midnightclub.no http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 greit xenon på biler som ikke skal ha det er litt slitsomt :P Helt enig i det. Selv har jeg ettermontert xenon i tåkelys og kjører som regel med både kjørelys og tåkelys. Aldri noen som har blinket på meg. Kanskje det faktisk har noe med at lysene mine faktisk er riktig justert og at folk jeg møter ikke stirrer på lysene mine? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Selv har jeg ettermontert xenon i tåkelys og kjører som regel med både kjørelys og tåkelys. Og hvorfor i all verden gjør du det? Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Hvis man ser litt på hva slags biler som kjører med tåkelys i mørket, så er det Suver og Audier stort sett Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Xenoen på gamle biler er nokk ikke et problem overhodet! feiljusterte lys er heller ikke et stort på problem! har DU et dårlig nattsyn.. oppsøk legen din! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Og hvorfor i all verden gjør du det? Hvorfor i all verden skal jeg ikke gjøre det? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Blender tåkelysene så jævlig da? tenker aldri over tåkelysene til folk når jeg møter på dem liksom.. jeg kjører med kjørelys og tåkelys, aldri noen som blinker på meg;P men jeg har ikke xenon i noen av lysene :) Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Hvis man ser litt på hva slags biler som kjører med tåkelys i mørket, så er det Suver og Audier stort sett BMW gjør jo aldri det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Og btw! finnes ikke 100w xenon pusen:) Du har nokk vanlige 35w eller så kan du ordne deg noen med 50w balaster! sterkeste du finner er 75W men det er type rally og motorsport, og slike lamper har du ikke rå til å kjøpe anyway;!) og så er 4x100w vanlige rally lys svakere enn 2x35W ;) Jeg selv har 4 i 35w xenon i grillen! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Blender tåkelysene så jævlig da? tenker aldri over tåkelysene til folk når jeg møter på dem liksom.. jeg kjører med kjørelys og tåkelys, aldri noen som blinker på meg;P men jeg har ikke xenon i noen av lysene :) Tåkelys blender HELT jævli og jeg kan ikke fordra de ekle unga som lever bak rattet på essoen for å vise seg frem med parklys og tåkelys for å virke kule! det er en pest og plage for oss andre som ferdes på veien! Tåkelys /spredere har navnet sitt for en grunn! de sprer og blender overalt for at du skal synes i TÅKA! ikke på den lokale bensinstasjonen for Street credits Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitchyou Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 Ja, har man virkeli så dårlig syn har man ingen verdens ting på veien å gjøre om natten. Siter 2005 Mercedes c180K sport 1992 BMW 325 coupe 1990 Toyota mr2 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg