Stian0 Skrevet Desember 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 Har lekkasje på caliperne på bilen min nå, og det gikk så langt at bremsevæsketanken ble tom, og luft kom inn i systemet mitt ._. Hvordan lufter jeg bremsene mine? Vansklig? :P Siter 02 Vw Passat stv 1.9 TDI 130hk (X)95 Audi A4 1.6 (X)89 Mercedes 190E 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 Du må løsne luftenippelen på høyre bakbrems først, så pumpe på bremsepedalen til det ikke kommer luftbobler ut lenger (fordel å ha en slange og en beholder det kan renne ned i). Gjenta det samme på venstre bakbrems, så høyre forbrems og så venstre forbrems. Da skal du få ut alt av luft, men det kan sette seg luft i master sylinderen til bremsene og/eller ABS pumpa/enheten også. Kjekt å være to stk når du skal lufte dem :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg