Gå til innhold

nok en tilbakestående 242 eier er oppdaget!!

Ranger emnet


projekt bruning

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 274
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Forferdelig mye krom på denne vogna di, Nisse. Du skulle ikke hatt listverk og fangere som matcher kjerrehjulene dine? :)

 

Avsporing:

-66 Ford 17m Super vs 66" 17m super prosjekt.m52b23 m overlading 2come

Her må det konkretiseres, materialiseres og visualiseres litt synes jeg.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelig mye krom på denne vogna di, Nisse. Du skulle ikke hatt listverk og fangere som matcher kjerrehjulene dine? :)

 

Avsporing:

-66 Ford 17m Super vs 66" 17m super prosjekt.m52b23 m overlading 2come

Her må det konkretiseres, materialiseres og visualiseres litt synes jeg.

 

Den forden får nytt hjerte når henrik h flytter hjem fra bartebyen regner jeg med....

 

 

og ja jeg ser at det er mye krom her. gjør kanskje noe med det neste vinter...

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del. Krom tar seg ekstrem bra ut, på en sort bil. Da spiller det ingen rolle om den er fra 1925, 1975 eller 2005. Men å andre farger må det i det minste være en helhet i det. Kjører du (med unntak av 14" plåt og høyde) orginalstuk kan det bli riktig så fint.

 

Ei jente oppi her har en maken beige 242 som min, og den er rett og slett nydelig. Jenta er ikke så verst hu heller. Zeeker mente han kunne sammen med a, bare for å stikke av med bilen etterpå. :D

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del. Krom tar seg ekstrem bra ut, på en sort bil. Da spiller det ingen rolle om den er fra 1925, 1975 eller 2005. Men å andre farger må det i det minste være en helhet i det. Kjører du (med unntak av 14" plåt og høyde) orginalstuk kan det bli riktig så fint.

 

Ei jente oppi her har en maken beige 242 som min, og den er rett og slett nydelig. Jenta er ikke så verst hu heller. Zeeker mente han kunne sammen med a, bare for å stikke av med bilen etterpå. :D

 

kan jeg få nummeret hennes? jeg kan friste med god inntekt, egen leilighet og penis godt under gjennomsnittet...

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår