Gå til innhold

devil duck: Vw Passat Gt Syncro - til salgs?? =(

Ranger emnet


devil duck

Anbefalte innlegg

DSC00412.jpg

 

her er min passat gt syncro som skal registreres etter nyttår

 

legger mini prosjektet her siden det er 0 respons på passat delen

 

til nå har jeg skiftet alle 4 dempere alle 4 bremse skiver +klosser

må i tilleg bytte handbrekk wiere og noen foringer.

 

DSC00390.jpg

 

DSC00386.jpg

 

det jeg fåreløbig trenger av deler er begge framdører da disse er rustet hull i å bagage luken

 

jeg leter også etter en orginal rollo (bagagetrekk) ett førersete som ikke er så slitt..

 

hvis noen hvet om en delebil(i nord norge) så bare pm meg

 

jeg blir å oppdatere her etterhvert som det skjer noe..

 

det jeg SKAL gjøre innen nær framtid er å bytte støtdemper topper, kingboltkuler og motor (fra 2L femmer til 2,2-2,3)

 

håper dere liker passaten min =) bare kom med innspill om bilen =) (kommer med bedre bilder snart)

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjelden bil å se etter veiene! Ser ut til å være i bra stand denne?!;)

 

hehe den ser ut til å vere i bra stand ja :P den er rett å ubulket hvertfall. er en del rust på de vanlige plassene åsså mangler jeg bagage trekket =(

 

motoren er sliten å har ikke sjangs til å komme gjennom co kravene :doh

 

så hvist noen vil kvitte seg med en 2,2 bil til 1500 så er jeg interisert (som foreløbig motor) jeg har 2 liggende men begge har bekket over 330000 km så ikke noe å satse på (står også en 2,5Tdi i garagen :lol: )

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gleder meg bare til torsdag når handbrekk wierene kommer!

 

da mangler jeg bare 4stk 4"x6" høytalere å en cd spiller =D

 

å første dag de har åpent på statens vegvesen etter nyttår så blir bilen registrert =D (nye skilta ligger å venter)

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oy hva sker her da?

 

DSC00421.jpg

 

DSC00419.jpg

 

akkurat dette kom ganske uventet på meg og =/

 

HP(2.0 115hk) motoren blir kastet. knekte skruen til stramme hjulet på registret å gidder ikke å bynne å borre ut skruven =P (noen som trenger anker?)

 

å d kommer ikke noe Spennende oppi heller

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg kaskje fått hånden på en komplett bil med 4.2 v8 32v 6t girkasse og firhjulstrekk =) hvis jeg får kjøpe denne bilen så blir det nokk 6t kasse på passaten =) å kanskje en v8 ? (men har hørt så mye dårlig om de motorene så kanskje ikke :P

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg kaskje fått hånden på en komplett bil med 4.2 v8 32v 6t girkasse og firhjulstrekk =) hvis jeg får kjøpe denne bilen så blir det nokk 6t kasse på passaten =) å kanskje en v8 ? (men har hørt så mye dårlig om de motorene så kanskje ikke :P

 

det ville jo i såfall blitt helt perverst gromt da, nye passater blir plystra forbi liksom, det syns jeg du skal satse på! Om du ikke kommer i div. magasiner/blader da, så er det noe feil med dem som har dem. Lykke til

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ville jo i såfall blitt helt perverst gromt da, nye passater blir plystra forbi liksom, det syns jeg du skal satse på! Om du ikke kommer i div. magasiner/blader da, så er det noe feil med dem som har dem. Lykke til

 

er jo ikke bra å komme i masse blader når man har en ikke godkjent motor i bilen :P

 

å nei jeg får ikke gjodkjent en v8 i en passat (men hadde passaten vert fra usa så hadde jeg fådd gjodkjent ALT i den) syns de gjodkjenner alt som er opprinelig fra usa =S

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin bil du jobber med=) sheldent syn i så fin stand.

hadde vert sykt gromt med V8 i bilen. selv om den ikke blir godkjent. laget en shikkelig sleeper av den.

 

stå på=)

 

det blir en skikkelig sleeper, godkjent eller ikke.. men ikke enda .. skal sette i vintermodus motoren (2,2 136hk) nokk

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår