Gå til innhold

Koble høytalere til spiller

Ranger emnet


Lieber

Anbefalte innlegg

Hei.. Er dårlig når det gjelder kobling av bilstereo.. Jeg har en LG LAC-M9600R spiller som jeg skal ha kobla noen Fence Audio 6x9 høytalere til. Det jeg ikke klarer å få til er å finne ut av hva jeg skal koble ledningene til. Hvor skal pluss ledningene som komme fra høytalerene inn i spilleren og hvor skal minus ledningene som kommer fra høytalerene til spilleren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

men på disse høytalerene er ledningene rød og sort og rød.. vil det si at jeg kan velge hvilken som er høyre og hvilken som er venstre bare jeg har enkel farge som pluss og to som minus. Altså Rød ledning på høytaler på høre side til RR og Rød ledning på Venstre side til RL og Svart og rød til høyre høytaler til FR og sort og rød ledning til venstre høytaler på FL? Blir ikke dette da riktig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ha 8 høgtalerledninger ifra spiller. Kva sier bruksanvisningen da?

Har du muligheiter til å legge ut bilder?

 

Edit! Det er ledninger vi prater om og ikkje kabler! Audio Out er vel sikkert kabel med phonokontakt i enden. Disse skal til forsterker.

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ha 8 høgtalerledninger ifra spiller. Kva sier bruksanvisningen da?

Har du muligheiter til å legge ut bilder?

 

Edit! Det er ledninger vi prater om og ikkje kabler! Audio Out er vel sikkert kabel med phonokontakt i enden. Disse skal til forsterker.

 

får skjekke bak på spilleren en gang til da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står det ikke + og - på høyttalerkablene?

 

todleif: kabel og ledning har jo samme betydning.

 

 

Var bak og kikket på spillern i dag.. Fant bare den utgangen der det går inn en stor kontakt. Men fant ut at det var to utganger med høytalere kontakt ledig på denne.

 

Noe alla denne kontakten.

 

18014.jpg

 

Problemer er hvordan jeg skal få koblet de nye kontaktene fra høytalerne inn på denne?? Noen som kan si meg hvordan jeg gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår