Gå til innhold

Griseprat-tråden!

Ranger emnet


Villstyring

Anbefalte innlegg

  • Svar 882
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

huff å huff.. se her'a.. dere er som amerikanere.. hvorfor prøve noe nytt når det gamle funker..

 

 

 

dere trenger seriøst å få utforska sexlivet dere...noe annet enn 5minutters fylleknull

 

 

sånn seriøst lissom

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff å huff.. se her'a.. dere er som amerikanere.. hvorfor prøve noe nytt når det gamle funker..

 

 

 

dere trenger seriøst å få utforska sexlivet dere...noe annet enn 5minutters fylleknull

 

 

sånn seriøst lissom

 

Sånn serriøst ja lissom. bare fordi vi ikke blir fingra i ræva lissom så har vi lissom ett dårlig sexliv:hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn serriøst ja lissom. bare fordi vi ikke blir fingra i ræva lissom så har vi lissom ett dårlig sexliv:hammer

 

 

 

nei fordi dere er som ei 14 år gammal jente når man sier at du vil ta hu i ræva..

 

neeeeeeeeeeeeeeeeeeei ææææææææææææææææææææææææsj... fyyyyyyyyyyyyy

 

 

stfu nOobs

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ro ned nå, da.:D

 

Dessuten er det vel ikke guttene som som regel "blir pult", er det vel? Med mindre du er veldig inn i såkalt rollebytte, da...

 

nei det er jeg ikke og så langt skjer det ikke heller!

 

men en skikkelig orgasme er ikkeno å klage på!:ass:

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei fordi dere er som ei 14 år gammal jente når man sier at du vil ta hu i ræva..

 

neeeeeeeeeeeeeeeeeeei ææææææææææææææææææææææææsj... fyyyyyyyyyyyyy

 

 

stfu nOobs

 

Med andre ord du er bombesikker på at vi ikke har fått den ekle opplevelsen av at kvinfolk PLUTSELIG har stikki en finger opp i ræva vår?

 

For min del var det finito den kvelden, så JA jeg har desverre blitt antastet i rompa. Ikke gøy for min del.

 

Vet ikke med andre jeg.. Kanskje de ikke har prøvd?

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre om hvordan du kom på tanken med skitskyving til å begynne med? Har du sitti inne kanskje? Hørt mang en gang at folk har driti blod etter å ha mista såpa.

Så mulig det er som hos jentene? Vondt den første gangen, så vil man ha mer og mer..

 

Slutt og drite deg ut da.

Grow older, gain knowledge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår