Gå til innhold

Griseprat-tråden!

Ranger emnet


Villstyring

Anbefalte innlegg

  • Svar 882
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ehm.. beklager.. var ikke meningen at du skulle føle deg truffet eller noe. men rassen til gutter synes jeg skal være urørt. men smaken er som baken ;)

 

regner med at orgasmen DU har opplevd er som til ei 14år gammal jente som egentlig er litt usikker på hva er?;)

 

 

Guttas G-punkt ligger i ræva. så nå vet du det! begyn å utforske kroppen din litt, så får du strax et LITT mer aktivt sexual liv, uten å være homo.

 

er du lesbe fordi du sleiker fitte kanskje?

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekke alle som trenger en finger oppi ræva for å ha det godt.

Alle har forskjellig smak også da det kommer til sengevalsen.

Noen liker en helt vanlig BJ, mens andre liker en finger i rumpa, kabelklemmer i nipplene og let dasking på pungen.

 

Sleike gjør man jo for å gi partneren nytelse.

'09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+

'09 Can-Am Outlander MAX 800 XT

'09 Yamaha YFM350R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. da skjønner jeg hvor dere 16 åringer ligger i feltet når det gjelder erfaring!. enough s'ed

Så vi er en gjeng med 16 åringer siden vi ikke har samme syn på å få en finger oppi ræva som deg og nå?

 

Noen er som deg og syns det er digg, andre koser seg med et monstrum av en dildo i rompa under BJ mens andre (inkludert meg, nytern og sikkert store deler av BF) har rompehullet som enveiskjørt gate.. Kun ut!

 

Er det vanskelig for deg å faktisk forstå dette?

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eller yaya.. skal ikke grave for dypt ned i såret deres:) dere er trossalt nordmenn.. ikke akkurat verdenskjent for å være særlig rå i senga .. HA HA AH!

 

 

Jeg er ikke nordmann. :) Det betyr ikke at jeg er så glad i fingre opp i rumpa for det, altså - but whatever floats your boat.

 

Regner med han blir temmelig provosert da sjefen hans ber han få fingern ut av rævva å gjøre noe fornuftig!

 

 

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=7yl3UMO-TkE&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=7yl3UMO-TkE&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

'92 Mitsubishi Eclipse GS

Historie, prosjekt -og bildetråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår