Gå til innhold

Griseprat-tråden!

Ranger emnet


Villstyring

Anbefalte innlegg

  • Svar 882
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ha ha ! nei den har kanskje ikke øyne men DU burde ha LITT verdighet!.. se på villstyring!.. hu sank jo på bånn ved å date skurken lissom.. og nå er dem 2 av gjerdrums lykkeligste tatere med mange skrot mercer på gården og sinte naboer;)

 

ha ha ! life sux then you die;)

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha ha ! nei den har kanskje ikke øyne men DU burde ha LITT verdighet!.. se på villstyring!.. hu sank jo på bånn ved å date skurken lissom.. og nå er dem 2 av gjerdrums lykkeligste tatere med mange skrot mercer på gården og sinte naboer;)

 

ha ha ! life sux then you die;)

 

Dæh, du vet mer enn jeg trodde!

Naboen er sint pga ''grisekjøring'' og vi har nettopp redusert ''skrot mercene'' fra to til en ;)

Dyktig du, Luketic!

 

Jeg eier ikke skamvett eller verdighet eller noenting jeg:D

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse
Og heller ikke eskimotube.com;)

 

hva faen. den må sjekkes ut for funXD

 

edit; var faen meg ei sie og det! så popper det opp sånn et vindu nede i hjørnet som var helt likt msnen min:) stussa litt da:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha av så mye gratis fitte man kan finne må folk faen meg KJØPE... oh jizes!

 

for å ikke nevne tater nordmenn som handler seg koner i utland fordi ikke EI kjerring i norge med sunn fornuft ville hatt noe med dem å gjøre;!) haha lame!

 

ØøøY!! Hva har tatere med saken å gjøre:eek:

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha ha ! nei den har kanskje ikke øyne men DU burde ha LITT verdighet!.. se på villstyring!.. hu sank jo på bånn ved å date skurken lissom.. og nå er dem 2 av gjerdrums lykkeligste tatere med mange skrot mercer på gården og sinte naboer;)

 

ha ha ! life sux then you die;)

 

Tater bare på den ene sida av slekta jeg iallefall.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha mye morsomt her :D

 

Kjenner en som vokna opp me ei dame, gikk på badet og fikk sjokk og kasta opp når han så at hele munnen og ansiktet var fult av blod. Sånn går det når man er drifull og skal smake på..

 

Sikkert hendt flere, men morsomt likevell!

 

En annen skikkelig tragikomisk og nasty historie som skjedde på en ungdomsskole i nærområdet for en del år siden, var når ei litt tilbakestående jente fikk mensen for første gang og dro av seg buksen midt i kantinen. Tok deretter handa ned i skrittet og tok den opp igjen for å vise fram hva hun hadde funnet for deretter å hyle ut. Var vistnok en som spydde utover matbordet og flere som mistet matlysta da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår