Gå til innhold

Griseprat-tråden!

Ranger emnet


Villstyring

Anbefalte innlegg

Haha..!

Har iallefall endel kjøtt på kroppen jeg da =)

 

Du ække feit!

Du har jo sixpack for faan!!!!!!

 

Du er perfekt i mine øyne du=)

heh, i så fall er den sixpackn jævla godt gjømt:op:

 

Idealkroppene kommer fra homofile klesdesignere som må designe dameklær.

De liker ikke kvinnelige kropper fordi de tenner på gutter og designer klær til en guttekropp som er mer kantete enn en jentekropp er ment til å være.

For å få guttekropp må damer nødvendigvis være sykelig tynne for å få til fordi de har mer undehudsfett enn gutter.

Gutter liker pupper.

Pupper og moteklær selger.

Så da tenkte sikkert en eller annen bifil satan seg for at vi kombinerer pupper og anoreksi og skaper et ideal, så slår vi to fluer i en smekk...ergo: en idealkropp!

 

MEN. Hvis man er sååååå gla i pupper.. så har ikke syltynne damer store pupper originalt.. (er kanskje noen, men da er det hvert fall uhyre sjelden..)

 

Ergo så er disse designerne mest glad i slanke damer med små pupper og da er det det en idealkropp er..?

I så fall er jeg designerens mareritt!:op:

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 882
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du er perfekt i mine øyne du=)

heh, i så fall er den sixpackn jævla godt gjømt:op:

 

 

 

MEN. Hvis man er sååååå gla i pupper.. så har ikke syltynne damer store pupper originalt.. (er kanskje noen, men da er det hvert fall uhyre sjelden..)

 

Ergo så er disse designerne mest glad i slanke damer med små pupper og da er det det en idealkropp er..?

I så fall er jeg designerens mareritt!:op:

 

Du har da store pupper du da!!

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har da store pupper du da!!

 

Det var ikke det jeg lurte på:op:

Jeg lurer bare på hva slags kropper mannfolk egentlig tenner på og hvis den ikke stemmer overens med den ''perfekte kvinnekroppen'' (noe jeg er rimelig sikker på at er tilfelle) så hvorfor i helvete er det det som er en ''perfekt kvinnekropp''?

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke det jeg lurte på:op:

Jeg lurer bare på hva slags kropper mannfolk egentlig tenner på og hvis den ikke stemmer overens med den ''perfekte kvinnekroppen'' (noe jeg er rimelig sikker på at er tilfelle) så hvorfor i helvete er det det som er en ''perfekt kvinnekropp''?

 

Den er perfekt, fordi at da slipper designerne å sy former;) Mye greiere når man kan legge to tøystykker oppå hverandre og bare dytte inn i maskinen, uten å tenke på noe annet enn å få en fin søm;)

 

Former er fint:D

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan defineres former?

 

Form

f1 el. m1 (sen norr form, lat. forma, bet. 5 fra eng.)

1 omriss, skikkelse, fasong, preg f-en på bordet, vasen / få, ta f- også: bli ferdig / vakre f-er / i kunst: ytre avgrensning; ytre egenskaper tegning, f- og farge / f- og innhold / f- og funksjon

2 språkv: et ords utseende, særlig med hensyn til bøyning ubestemt f- / hovedf-, sidef- / moderate, radikale f-er

3 måte noe trer fram på, art fast, flytende f- / varme er en f- for energi / forskjellige f-er for misbruk / det er en f- for kreft / underart botaniske f-er / få gaver i f- av penger

4 atferdsnorm, skikk, regel, stil foregå i verdige f-er / holde på f-ene / overrekkelsen skjedde i enkle f-er / bringe et forhold inn i lovlige, faste f-er / forhør i rettslige f-er

5 (god) fysisk tilstand være, komme i (god) f- / idr: finne f-en / hun er ikke helt i f- for tiden ikke helt opplagt

6 hult legeme, beholder til å forme, støpe noe i kakef-, ostef- / alle er ikke støpt i samme f- alle er ikke helt like

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk oppfatter former på forskjellige måter..

Jeg lurte på hva som var din personlige oppfatning:)

 

Former= litt breie hofter, eksisterende rompe og ''ikke flat brystkasse''?

 

Hehe:) Skjønte det;)

Former= litt breie hofter, eksisterende rompe og ''ikke flat brystkasse'' Ganske enig i den:) Ser unektelig bedre ut enn sånne "perfekte" fyrstikker:)

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe:) Skjønte det;)

Former= litt breie hofter, eksisterende rompe og ''ikke flat brystkasse'' Ganske enig i den:) Ser unektelig bedre ut enn sånne "perfekte" fyrstikker:)

 

Hehe:) Da har jeg kanskje plukka opp et og annet riktig jeg da:D

Men sånn i forhold til sexliv.. hvor viktig er kroppen til partneren på en skala fra 1-10 hvor 10 er griseviktig og 1 er totalt uviktig?

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår