Gå til innhold

Griseprat-tråden!

Ranger emnet


Villstyring

Anbefalte innlegg

  • Svar 882
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg ligger på rundt 5 tenker jeg.

Jeg elsker, som nevnt tidligere, at mannfolk har kjøtt på kroppen og en viss mengde muskler, men jeg liker ikke David Beckham eller mannlige modeller.. Ekstrem ''v-form'' er jeg heller ikke no fan av.

Ikke no lyst til å kose en betongkladd, men har heller ikke lyst til å synke ned i et mannfolk som om han var en saccosekk.

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min mening er den perfekte kvinnekropp det du klarer å se innafor øynene:)
...som jeg skulle sagt det selv...

 

Perfekt kropp på ei dame,hvis man skal se bort ifra det mest attraktive som finnes,nemlig det at hun viser at hun har noe mellom ørene, er etter min mening at hun har hofter.. ikke nødvendigvis schwær rompe, men ordentlige hofter... livet skal ikke gå rett over i låra. Det skal være kurver... kurver dekker vel det meste egentlig, en fin dame skal ikke være rett-linjet og flat som en linjal noe sted etter min mening. Så,kurver,oppe og nede.

 

Heller en myk kropp å ligge inntil som har en tanke kosemage enn ei som har trent/trener så mye at det er som å ligge inntil en frossen biff...som ikke har tid til å kose fordi utseendet og trening er viktigere, IMHO :) ...derfor...heller søt, koselig og god å ta på (altså: kosejente) enn "anerkjent gude-deilig". Ihvertfall for meg.:)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så manfolka digger ikke Lene Alexandra Øien-kropper altså?:op:

 

Hørt av en fyr en gang at jeg ville vært penere om jeg hadde hatt flat mage. Han digga kvinnfolk som så ut som Fru Øien gjorde før hu fjerna mesteparten av silikonet..

Kanskje ikke tilfeldig at slike damer pryder 80% av Gatebil Magazine?! (jada, jeg vet at ikke alle mannfolk er like, men jeg lurer fordet..)

 

Siden det er ''sånne damer'' overalt så tror ofte jenter at ''sånn må jeg se ut for at gutta skal ha lyst på meg''..

Heldigvis stemmer ikke det i alle tilfeller hvert fall.

Full tenning handler om mer enn utseende:D

En grise-styla 3'er Golf tenner ikke lettere eller kjappere enn en original en hvis disse har fått samme vedlikehold og går på samma drivstoff..:op:

 

Fant forresten no arti på et gammalt russekort:

Menstruation is a bloody waste of fucking time!

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så manfolka digger ikke Lene Alexandra Øien-kropper altså?:op:
Ikke mannfolk, vi har brynt oss og lært... hormonsprengte fjortiser derimot... Jeg har, i min ungdom, datet en hjerne-tom (vel,ikke hjernetom,hun var inte ligent (svensk) med grei IQ og sånn,og var midtside i playboy '95 + hadde x mill. US$ på bok.. DVS det mange ville kalle å plaffe ned gullfuglen) bimbo med en tanke i hodet...utseendet er MER VIKTIG enn ALT ANNET. Spilte ingen rolle om du var en ok, grei, koselig person, hvis du ikke så gudelig ut. Til den grad at hun var alltid stylish og fin å se på... men renslighet og sånn ga hun f i. Det så man jo ikke på et par meters avstand. Så jeg fikk helt noia dengang da... og når jeg ser bimbos som ser ut som en million dollar men ikke kan noe som helst annet enn å flashe blinget sitt,da får jeg flashback og vil helst kaste hele kvinnfolket dit pepperen gror. Heller ei søt normal ei i skjørt som vet hva "dusj" er...

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så manfolka digger ikke Lene Alexandra Øien-kropper altså?:op:

 

Hørt av en fyr en gang at jeg ville vært penere om jeg hadde hatt flat mage. Han digga kvinnfolk som så ut som Fru Øien gjorde før hu fjerna mesteparten av silikonet..

Kanskje ikke tilfeldig at slike damer pryder 80% av Gatebil Magazine?! (jada, jeg vet at ikke alle mannfolk er like, men jeg lurer fordet..)

 

Siden det er ''sånne damer'' overalt så tror ofte jenter at ''sånn må jeg se ut for at gutta skal ha lyst på meg''..

Heldigvis stemmer ikke det i alle tilfeller hvert fall.

Full tenning handler om mer enn utseende:D

En grise-styla 3'er Golf tenner ikke lettere eller kjappere enn en original en hvis disse har fått samme vedlikehold og går på samma drivstoff..:op:

 

Fant forresten no arti på et gammalt russekort:

Menstruation is a bloody waste of fucking time!

 

vel hvilke kvinnfolk man liker er som med biler, smak og behag ;) noen liker VAG, andre liker chevy og andre toyota. vi er alle forskjellige og liker forskjellige ting. det er ikke noen fasit på sånt noe. akkurat som at kvinnfolk liker forsjellige menn det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mannfolk, vi har brynt oss og lært... hormonsprengte fjortiser derimot... Jeg har, i min ungdom, datet en hjerne-tom (vel,ikke hjernetom,hun var inte ligent (svensk) med grei IQ og sånn,og var midtside i playboy '95 + hadde x mill. US$ på bok.. DVS det mange ville kalle å plaffe ned gullfuglen) bimbo med en tanke i hodet...utseendet er MER VIKTIG enn ALT ANNET. Spilte ingen rolle om du var en ok, grei, koselig person, hvis du ikke så gudelig ut. Til den grad at hun var alltid stylish og fin å se på... men renslighet og sånn ga hun f i. Det så man jo ikke på et par meters avstand. Så jeg fikk helt noia dengang da... og når jeg ser bimbos som ser ut som en million dollar men ikke kan noe som helst annet enn å flashe blinget sitt,da får jeg flashback og vil helst kaste hele kvinnfolket dit pepperen gror. Heller ei søt normal ei i skjørt som vet hva "dusj" er...

 

Uff.. hørtes ikke no bra ut hu der..

Tipper at oralsex ikke var et aktuelt tema i den sammenhengen? usj, ekkelt.

Hygiene er jæææævla viktig, for lukt legger man veeeeeldig fort merke til.

Men jeg mener ikke at man skal bruke halve parfymeflaska om dagen heller:D

 

Virker som om dere ikke er griseopptatt av kropp og utseende her inne og det er jo fint, for det er så mye annet å være opptatt av.. Sex for eksempel:D

 

Når det kommer til stykket så mener jeg at jenter er mer puppefikserte enn guttene og guttene er mer kukfikserte enn oss jenter. Man er alltid opptatt av om det er stort nok, spenstig nok osv og tror at det motsatte kjønn ikke er fornøyd med det kun fordi man ikke er det selv..

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er alltid opptatt av om det er stort nok, spenstig nok osv og tror at det motsatte kjønn ikke er fornøyd med det kun fordi man ikke er det selv..
...eller så er man som meg, laid-back og vet at man ikke kan tilfredsstille alle en møter på sin ferd igjennom livet, siden alle er forskjellige... derfor er jeg glatt fornøyd med å tilfredsstille den som er viktigst... så får saker og ting heller være normale størrelser og ha normal funksjonalitet. Tilfredsstiller det du har den du er mest glad i har man INTET å klage over.. :)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...eller så er man som meg, laid-back og vet at man ikke kan tilfredsstille alle en møter på sin ferd igjennom livet, siden alle er forskjellige... derfor er jeg glatt fornøyd med å tilfredsstille den som er viktigst... så får saker og ting heller være normale størrelser og ha normal funksjonalitet. Tilfredsstiller det du har den du er mest glad i har man INTET å klage over.. :)

 

Jeg godtar at jeg ser ut som jeg gjør, men jeg har ikke selvtillit nok til å like meg selv.

Men jeg er lykkelig over at han jeg er sammen med er fornøyd med meg og liker meg sånn som jeg er:D

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår