Gå til innhold

La oss snakke om stuk/stance

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

En god stance, om du spør meg, betyr ikke nødvendigvis at bilen er så lav som mulig men at hjula sitter pent i hjulbuene :) Har ikke noe imot tuck (at hjula ligger oppi hjulbuene) sålenge det er gjort enten foran, eller foran og bak, ikke bare bak. Selv om bilen da er like høy foran og bak på kanalen, vil det visuelt se ut som om den er sigen i ræva, som på Lexus GSen på forrige side.

 

Men som du sier, smak og behag dette :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god stance, om du spør meg, betyr ikke nødvendigvis at bilen er så lav som mulig men at hjula sitter pent i hjulbuene :) Har ikke noe imot tuck (at hjula ligger oppi hjulbuene) sålenge det er gjort enten foran, eller foran og bak, ikke bare bak. Selv om bilen da er like høy foran og bak på kanalen, vil det visuelt se ut som om den er sigen i ræva, som på Lexus GSen på forrige side.

 

Men som du sier, smak og behag dette :)

 

Sånn?:

DSC00583.jpg

DSC00577.jpg

:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo nesten ut til å være høyere enn ene bilen min, og den vil jeg ikke kalle slammed.. ;)

b52870f8.jpg

 

Bildene dine er litt mørke da.. Min har tuck-stance og vipper forover, mer er det ikke å skryte av der..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har litt dårlige bilder, finner ikke kameraet.

 

Den skal justeres ned når skjermene blir enige, men jeg vil uansett kalle det slammed i forhold til hva den var før.

 

Den skal ned så mye som mulig til treffet i helga, etter at skjermene har fått litt tlc av hammeren;)

 

Ser jeg litt rat-stuk på den Rollaen eller?

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke rat stuk, det heter toyota:shake

 

terjeth: få mindre gummi på hjula dinne så blir det bra vettu

 

Nå var gutten morsom ja.. :) Alle biler ruster, men Opel har Rekord ;) hehe

Vet ikke om jeg vil kalle den rat.. Den ble ikke sånn av seg selv, men jeg har ikke slipt ned noe lakk, har ikke ødelagt noe for å ødelegge/lage "ratlook" (som jeg hater det ordet...), ting bare ble sånn.. :D Eneste jeg har gjort er å senke og løfte panseret opp i bakkant.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke rat stuk, det heter toyota:shake

 

terjeth: få mindre gummi på hjula dinne så blir det bra vettu

 

Haha! Leter etter andre felger, så jeg vil ikke koste på nye dekk på de originale stålisene. Men den går lavere;)

 

Title.jpg

 

Ser nesten photochoppa ut, men jeg vet ikke..

Endret av Terjeth

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår