Gå til innhold

La oss snakke om stuk/stance

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

Smooth shit :cool: Hva er det? hehe

 

Så typisk eiriksmil... Trendhore, hihi ;) :D Og med "alle" som har replikahjul, så mener du alle i norge? Eller bare at du ikke kan briefe med "unike" hjul på internett? ;) Og hadde vel ikkeno med prisen på et sett ekte Equip å gjøre at du ikke handla? :ass:

 

Digger tonen.. Tenke gjennom før du poster neste gang, så slipper jeg å måtte gi det inn med teskje:

Norge er land nummer en for replica, her er Keskin eksklusivt :) Og selv om det ikke er SoCal-standarder over det popper det opp Equip-replicaer her til lands, det ser du jo :) Poenget er ikke at man skal skryte av å ha keege, high-dollah felger over nett, men når disse felgene selges billig og det er et populært utseende sier det seg selv at det blir mange av dem, og da er de ikke like unike lengre :)

 

Hva jeg kunne ha i innpress hadde mye å si for at jeg ikke gikk for Works. Hadde lett råd, men selv om 03-felgen er drit eksklusiv i seg selv står ikke inntrykket til prisen. Si det sånn, du har HTNs, hvis jeg lager en replica av det og (åpenbart) selger til en pris så alle rocker dem, hva skjer da? Jo, du vet at du har den ekte varen i motsetning til alle andre, men samtidig vet du at alle tenker du er 'just another faker'..

Endret av eiriksmil

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøyser nå mest bare jeg vettu eirik ;) Og bryr meg mindre hva folk tenker om jeg har "ekte" felger eller ei :D HTN felga er jo bare thrashye replikaer av BBS E30 uansett :D

 

DSC_0155.jpg

 

Angrer like mye på at jeg ikke kjøpte meg en 510 når jeg hadde sjangsen hver gang jeg ser bilde av en feit en!

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bmw-teal2.jpg

 

Driver og handler meg ett sett med sånne..

 

bmw017.jpg

 

8" foran og 9" bak. Har planer om polering av kant og senter i bilens farge.. Gøyalt med noe utenom det vanlige, spesielt når det er bbs.

 

Ca sånn skal dem ende opp:

 

dsc04994zb5.jpg

Endret av Nytern

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøft nytern;) bra at det hvertfall er noen som gidder å drive med stance/bryr seg om å ikke drite seg ut når det gjelder stuk/høyde;) hehe

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, takker! Du har vel noen lave tyskere på lur selv? :)

 

E39'en fikk seg 3mm stålplate under nylig, nå lager jeg lysshow/gnistregn daglig i det jeg driver med daglige gjøremål :D Håper den blir ok med de felgene, liker stuket jeg får med breie 17" og sikkert altfor mye senk :)

 

Stasjonsvognstance?

 

1262013482474.jpg

 

forester%20rota.jpg

 

2ex6h5l.jpg

 

Volvo med ferrarihjul:

 

240s.jpg

 

 

 

Tilslutt en litt.. Uvanlig Mercedes :D

 

29062008104.jpg

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@nytern - jeg stiller med passelig høyde jeg vettu, eller med liten klaring i hjulbuer i hvertfall;) har bare et virkelig stanceprosjekt som vil ta litt tid(forhåpentligvis ferdig i år), men bruksbilen blir satt opp "litt" den også nå i april;) hehehe, pics will come

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for HTN lager bare en type felger, de. Å si at HTN er trashy blir like dumt som å si at Keskin er ekslusivt;)

 

Ehm, du er litt sær om du greier å ta det jeg skreiv seriøst ;) Var mest et stikk til eiriksmil som er så glad i å rakke ned på replikahjul skjønner du

 

Sånn smiley = :D Dead giveaway på at jeg kødder :)

Endret av Mad_Maxx

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår