nissan gtr Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Hei! lurte på om det er noen her som kan hjelpe meg med å skaffe meg en e30 under 40k. Har ikke noe stor erfaring fra BMW, derfor spør jeg dere gutta her om hjelp. plz!!! trenger hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RichiRich Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 kommer litt ann på hva du skal ha bilen til da..? vinterbil, sommerbil (prosjekt) osv.. går vel på det vanlige som rust og teknisk stand.. Siter [ ]1989 BMW E30 325i Sedan [X]1988 BMW E30 320i Cabriolet(VRAK) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan gtr Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 vel, jeg hade tenkt meg en "prosjektbil" som ikke har for mye rust, helst coupe eller sedan. motor bør helst virke, men åpen for alt egentlig. takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RichiRich Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 vel, jeg hade tenkt meg en "prosjektbil" som ikke har for mye rust, helst coupe eller sedan. motor bør helst virke, men åpen for alt egentlig. takk da ser du etter en original en som er kjørt av gamlinger eller noe :) Siter [ ]1989 BMW E30 325i Sedan [X]1988 BMW E30 320i Cabriolet(VRAK) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan gtr Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 akkurat! hva med denne? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15776330&sid=&WT.svl=Bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 annonsen er slettet Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald G Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 da ser du etter en original en som er kjørt av gamlinger eller noe :) Det at den er kjørt av gamlinger pleier egentlig ikke å være noe pluss. Gamlinger sliter ofte en del på clutchen. Eneste pluss med gamling kjørte biler er vel km standen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RichiRich Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 Det at den er kjørt av gamlinger pleier egentlig ikke å være noe pluss. Gamlinger sliter ofte en del på clutchen. Eneste pluss med gamling kjørte biler er vel km standen :) men altså, kilometerstand bør heller ikke ha mye å si.. jeg vil si vedlikehold teller mest.. :) tar man vare på bilen sin går den til den er så sliten at effekten er tilnærmet 10 hester ;p Siter [ ]1989 BMW E30 325i Sedan [X]1988 BMW E30 320i Cabriolet(VRAK) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg