Gå til innhold

Hvem mener du er best??!

Ranger emnet


Sprøøbilgutt

Anbefalte innlegg

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nissan skyline R34 GTR i vspec-II eller høyere "utstyrs" grad i bayside blue :)

 

evenetuelt en Z-tune da som det ble laget/ombygd 20 stk av i 2005

EDIT:

HMM.. første i tråden står det, hvem er best..

 

-supraen er jo "avleggs", altså, den kom i 1993 og ble laget til 2002? uten særlige forandringer mener jeg og huske, Den ble jo i alle fall tatt ut av prodksjon pga av nye strenge krav til utslipp.. og den er bakhjuls drevet..

-Og sette skyline og 200sx mot hverandre er urettferdig.. biler av helt forskjellig klasse..

-amerikaneren går bare rett frem.. Lik det eller ikke det er sant..

 

Så da står man igjen med R34.. som den mest potente.. finnes helt klart bedre og raskere biler, men i dette firkløveret er det den som kommer seg fortest rundt en bane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva skjedde med omegen din sprøøbilgutt?

Du hadde jo so ekstreme plana, s4 motor ++

 

Slenger meg på den jeg;) å hva med den syyyke bmw'n din?

 

Han har vel tenkt til å kjøpe seg en av de bila han har lagt ut om nå;) å lage enda en køddetråd... Stakkar

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der blir jo litt som å velge mellom byllepest, fugleinfluensa, kolera eller miltbrann...

 

Hvis jeg måtte velge ville jeg sagt camaroen, selv om en '69 ss med 350motor ikke er det ultimate fra den kanten.

 

Jada, for en gammal 740 kjører jo fletta av alle disse, ikke sant ;)

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der blir jo litt som å velge mellom byllepest, fugleinfluensa, kolera eller miltbrann...

 

Hvis jeg måtte velge ville jeg sagt camaroen, selv om en '69 ss med 350motor ikke er det ultimate fra den kanten.

 

'69 er jo det feteste! Og hva er galt med 350? :)

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik Braseth og biring: Nå har jeg aldri påstått at 316 min er så inni helvete rå. Men dere får jo ta 740'n og dieselmerca ut på en flystripe og se hva dere har å stille opp med mot disse bilene da :p

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår