Dr_S Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Politi skal ikke ligge bak deg uten lys. Jeg bille dessuten blitt meget skeptisk hadde dette vært en sivilbil, som fulgte etter meg uten lys. Om dette er praksis hos UP eller ei, vites ikke. Uansett ville jeg rapportert inn slike hendelser. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 tror jeg bare hadde klint inn bremsen å skyldt på at en katte ellerno løp over vegen :P så sant de hadde liggi helt oppi ræva på bilen min da Jeg også.. hadde besøkt mr. bremsepedal litt hardt da ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Politi skal ikke ligge bak deg uten lys. Jeg bille dessuten blitt meget skeptisk hadde dette vært en sivilbil, som fulgte etter meg uten lys. Om dette er praksis hos UP eller ei, vites ikke. Uansett ville jeg rapportert inn slike hendelser. Ringe purken og forklare at det er en her bak meg som kjører uten lys :D Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 aller helst det..men hvorfor ikke bare hugge på bremsen? si at det gikk ei katte over veien, å du så ingen i speilet, så du tenkte at det ikke gjorde noe å stoppe for katta?:) tenkte faen akkurat det samme= ) DEEET hadde vært en morsom sak ;) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 blålys trengs ikke før man er ferdig med målinga...... men kjøre lys er da påbudt for alle.. Et tilfelle jeg var borti uten at jeg faktisk ble stoppa, 2 andre ble det riktignok. Men da kjørte politiet bak meg som tredje mann i køa. Med tåkelys, kjøre lys og park i 1000 metre for og blende sånn at vi ikke så det var politi. Vi brude vel kansje skjønt det, men det får da være så. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gneizten Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 akkurat d samme skjedde da eg å nåken kompiser var ute å kjørte med moped, heldigvis låg me barre i 45-50km/t... men da låg dei bak med fullt lys på tusenmeterene, eg blinket med bremselyset for å sjå om dei kanskje skrudde dei av, men neida. Siter Volvo 244GL Ocean blue edition http://www.bilforumet.no/200-serien/214208-volvo-244gl.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Ringe purken og forklare at det er en her bak meg som kjører uten lys :D Eirik Pass på så du har handsfree og mobilen festa trygt da, eller så tar dem deg vel for det også;) Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Desember 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 de er tross alt der for å trygge trafikken... ikke sørge for fler farligere situasjoner en de som allerede er... vel virker innimellom som om de er der for å ta folk. tør jeg egentlig spørre hva som er hennsikten med å ha sivilpoliti i traffikk-kontroll? ja de tar deg lettere fordi du ikke like lett ser at det er dem, men hva er målet? få inn mest mulig penger eller å faktisk endre kjøremønsteret til det tryggere? har egentlig purken lov å blende med 1000 metere uten noe annet formål enn å måle farten din uten at de synes som politi? Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg