Larset Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Hello, muttern har en 96 opel omega som dogger noe så inn i helvete,ser jo nesten ikke veien en gang. Selv med varme i frontruta,vindu litt åpent osv, dogger det helt jævlig! Noen som vet hva de skyldes, har noen tips? Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 POLLENFILTER! det er INGEN som husker å bytte dette, så det er sikkert fra 96. Har vel vært 5 tråder om dette siste uka. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Haha den har slikt ja, får prøve å bytte det da. Har jo ikke slik luxus på 240 Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlekkLeif Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 har du hatt hunden i frontsetet? for da kan du få dog i ruta....hahaha, tok du ann:P måtte bare, men til on-topic: Sikker på at varmetrådene virker? at ikke en sikring er gått eller noe i den duren, det kan jo begynne og dogge også om det er fruktig i bilen. Jeg sliter med lakesje en plass bak i bilen og det dogger akkuratt i bakvinduene. Så sjekk også om det er fuktig eller vått noen plass. Siter [-] 1991 Passat 2,8 VR6 stv [-] 1989 Mercedes-Benz 190E 2,0l aut [x] 1990 Passat 1,8 stv [x] 1986 Bmw E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Grunnen er at noe holder på fukt. Enten ett råttent pollenfilter, eller dørkmatter o.l. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Desember 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Dette er ikke noe å bry seg om. Lat som ingenting har skjedd. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 HAHA skulle skifte pollenfilter i går. Skulle samenlikne det gamle å nye, problemet var at det ikke satt noe filter der :S Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technobreath Skrevet Desember 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 dørkmatter :D som i båt... Kan være det er lekkasje i radiatoren til varmeapparatet også eller tilhørende slanger. Har hatt det problemet i golfen jeg hadde en gang... Siter Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil Toyota Carina 2 1986 - Solgt Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johndyr Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Kan være lekasje i varmeapparat registeret ditt. Dette skaper dogg. Du vil merke dette ved at du kjenner en "søt" lukt ifra varmeapparatet. Bruker bilen kjølevann? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Om bilen ikke tørker ut kommer det vann inn et sted, let etter rusthull, sjekk dørplast og drenhull i dørene, sjekk vinduspakninger, sjekk gjennomføringer for kabler og slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg