vegvill Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Lurte berre på om noen her visste om det kan monteres ein litt kvassere motor i ein Accord -91. Det står ein 2.0 med 112 HK originalt i bilen,men det går jo ALT for dårlig. Kunne hvert kult med ein sånn 175 HK sak, visst det var ein teoretisk mulighet for at det kunne passe. Kjekt om noen kunne gitt et pip om noen hadde noe sånt på "lager", og pris sef... Siter http://photobucket.com/albums/v73/vegvill/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 Finnes jo en 16v ut6gave med en 140-150 gamp til acc`en. Det lå en slik til 1000 spenn på skrapen i bodø for ei stund sia.. Er visst sprek nok den har jeg hørt.. Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brenna_Racing Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Jeg så en 1,6 vtec motor på nettet for en stund siden...tror d var på motorbørsen...er vel 160 hk i den tror jeg?? Den kosta 3000 spenn...så d er bare å lete:D Siter - 1991 Toyota Mr2 2,0 Gti x 1993 Honda Accord 2,0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg