tomandreee Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 når jeg var liten drakk jeg masse zalo.. så IKKE klag på at du raper bensin! Hva trur du jeg gjorde?! Var jo et lite ragnarock i magepåsan min... Kun en dråpe er nok! rapa såpebobler du a?:P Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Skal ikke en gang spørre om hvordan du klarte det Zimmern.. Farmin mente stikkpiller og en kasse øl var et godt kjerringråd. Om det dog var helt seriøs stilles det spørsmål til. Tror du skal spise og drikke veldig mye.. Værtfall drikke, og satse på at det kommer ut igjen som normalt. Om du ikke våkner i morgen, kjøper jeg 240n da?:) For å lage lang historie kort, skulle kappe av bakre eksospotte på x-sirævvan min, hadde liten lekkasje fra bensintankstussen, lå under med øret ligganes vanrett mot tanken. 1 dråpe var nokk for å si det sånn:p Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Såpass ja. Flaks at jeg spiste en stor Quarter Pounder Meny fra McDonalds 2 timer etter da. Jobber med å tømme ei Tranflaske nå.Har ikke hoste, pustevansker eller brekninger, bare raping og litt vondt i magan. Man skulle ikke fremkalle brekninger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Vet at folk så driver mye med flammeblåsing tømmer ned på med store mengder melk og matolje hvis de skulle komme borti det og svelge all den lampeolja de har i munnen :P Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 ta deg en røyk..eller svelg en brennende fyrstikk:p Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Jeg skulle bytte bensin filter på en bil på bukk og det filtret kom litt for, alt bensina i øya, det paaaaaaaaaain! fyfaen det svei !! Sto og prøvde skylde øya i 15 min, det hjalp svært lite. :( alle på verkstedet hadde gått å spist lunsj. Så når de kom tilbake måtte de hjelpe meg og finne do. så jo ikke en dritt :( Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Du må nokk drikk masse melk! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Jeg skulle bytte bensin filter på en bil på bukk og det filtret kom litt for, alt bensina i øya, det paaaaaaaaaain! fyfaen det svei !! Sto og prøvde skylde øya i 15 min, det hjalp svært lite. :( alle på verkstedet hadde gått å spist lunsj. Så når de kom tilbake måtte de hjelpe meg og finne do. så jo ikke en dritt :( Er gjerne en grunn til at man faktisk blir sendt til øyelege for sånt. Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Jeg skulle bytte bensin filter på en bil på bukk og det filtret kom litt for, alt bensina i øya, det paaaaaaaaaain! fyfaen det svei !! Sto og prøvde skylde øya i 15 min, det hjalp svært lite. :( alle på verkstedet hadde gått å spist lunsj. Så når de kom tilbake måtte de hjelpe meg og finne do. så jo ikke en dritt :( Ble det noen varige skader av det? Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 ...jeg lærte engang at høytrykks-injectionanlegg på biler ikke skal køddes med under trykk, SPESIELLT ikke uten vernebriller... Måtte ha hjelp til å finne dassen sjøl da, men rakk heldigvis å lukke øyet hundredelen før bensinspruten kom :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultra81 Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Hadde en kompis som klarte å få bensin i vrangstrupen når han brukte hevert for å få bensin ut av en tank. Blei liggande fleire daga på overvåking, bensin i lungene er bad shit..... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 bensin i øya? Vel...skyll øya det du klarer. Du ser litt uklart de 3-4 første dagane. Det svir mer enn det faktisk er farlig. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Jeg skulle bytte bensin filter på en bil på bukk og det filtret kom litt for, alt bensina i øya, det paaaaaaaaaain! fyfaen det svei !! Sto og prøvde skylde øya i 15 min, det hjalp svært lite. :( alle på verkstedet hadde gått å spist lunsj. Så når de kom tilbake måtte de hjelpe meg og finne do. så jo ikke en dritt :( haha, brukte en sånn rensespray ting på et sveiseapparat. så klarte jeg å ta dysa på boksen feil vei, og spraya rett i øynene mine, gjorde jææælig vondt ja.. men skylte øynene godt, og da gikk det heldigvis bra hehe.. Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 bensin i øya?Vel...skyll øya det du klarer. Du ser litt uklart de 3-4 første dagane. Det svir mer enn det faktisk er farlig. Og hva vet du faktisk om det? Øyet er veldig delikate saker! Som det ble sagt tidligere, det er faktisk en grunn til at man skal gå til øyelege! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Dunster ut gjennom huden, så du vil nok lukte litt bensinstasjon nærmeste døgnet :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg