LangFørr Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Heisann! Fyllte 95 blyfri på en Diesel motor idag og måtte lage hevert, klarte i det det kom bensin å svelge en liten svelg med bensin. Nå har jeg gått i 4-5timer og rapet bensin damp, drikket masse melk, vann og brus, spist masse mat og frukt. Ingenting hjelper, jeg får stadig rap med bensin smak. Noen som har noe kjerringråd for å få det raskest mulig ut av kroppen :)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 an apple a day,keeps the doctor away... Siter e92 320dA e36 320iA Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 En skikkelig slurk hjemmebrendt ;) Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Kontakt lege.. seriøst! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Førstehjelp Dersom du har fått i deg en liten slurk bensin skal du spise eller drikke noe som er fettholdig (for eksempel tran, matolje, myk fløteiskrem). Ikke fremkall brekninger. Dersom du får symptomer som hoste, tungpustethet, eller blir sløv skal du straks til sykehus. Hvis det ikke har oppstått noen symptomer innen 6 timer etter uhellet er faren over. Kontakt Giftinformasjonen for råd om videre oppfølging, dersom du har drukket mer enn en liten slurk bensin. http://www.shdir.no/giftinfo/kjemikalier/bensin_138794 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoSnuskus Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 http://www.shdir.no/giftinfo/kjemikalier/bensin_138794 Siter VW CADDY 1.9 TDI 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Såpass ja. Flaks at jeg spiste en stor Quarter Pounder Meny fra McDonalds 2 timer etter da. Jobber med å tømme ei Tranflaske nå. Har ikke hoste, pustevansker eller brekninger, bare raping og litt vondt i magan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Hehe:) har kunn opplevd å få bensin i øret:p Det var ikke særlig, etset litt av tromhinnen:s Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Skal ikke en gang spørre om hvordan du klarte det Zimmern.. Farmin mente stikkpiller og en kasse øl var et godt kjerringråd. Om det dog var helt seriøs stilles det spørsmål til. Tror du skal spise og drikke veldig mye.. Værtfall drikke, og satse på at det kommer ut igjen som normalt. Om du ikke våkner i morgen, kjøper jeg 240n da?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Øl hadde vært godt, men jobben i morra gjør det litt vanskelig:) 240`n har du førsterett på;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Har alltid svelget nedpå ett par pakker melk om jeg har fått bensin i kjeften.. Vikingmelk er også knall.. Evt kjøp en dårlig kebab sånn at du sitter på dass i flere dager.. Kommer nok ut da, skal du se.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 hehe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rick Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Har da svelget noen liter bensin opp gjennom årene, en grunn til at jeg aldri suger bensin opp av tanken lenger! Har til dags dato aldri dratt til lege for det å lever enda. Smaker helt for jævlig med de små rapene, men det går over :) Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Hahah det måtte jo skje da Stian. Fikk dere start ? Var ganske skråsikre på at det måtte tømmes helt men :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 når jeg var liten drakk jeg masse zalo.. så IKKE klag på at du raper bensin! Hva trur du jeg gjorde?! Var jo et lite ragnarock i magepåsan min... Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg