Gå til innhold

Tattovering!!!!

Ranger emnet


turbotom

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte på en tattis til meg sjøl, og siden jeg ikke har noen fra før av så slenger jeg inn en tråd om det her! Det er jo så mange som har det nå at det er sikkert noen som kan svare.

 

Motivet har jeg ikke helt 100% bestemt meg for, men uansett hvilket motiv jeg velger så skal den dekke fra håndleddet til rett under albuen. Det blir et motiv med mest enkle linjer og sort/skygge (ikke tribal hvis noen lurte).

 

Er det noen som har tattovert seg som vet sånn ca hvor mye dette vil koste? Vet jo at de forskjellige tattoo-studioene har sine egne priser, men sånn "ballpark" tall? 1500 eller 7000 liksom?

 

Hadde forresten vært kult om kanskje de som har en kul tattis de vil vise fram kunne lagt inn noen bilder her også??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte nettopp i tråden til esbandos, men kan spamme ned denne også jeg! Har nettopp gjort ferdig en slags flame/tribalsak fra håndleddet til albuen. Alt er tegna på frihånd, helt fra bunn av. Tilsammen har jeg sittet i ca 11 timer, you do the math! Har heldigvis en grei deal med han som har gjort jobben, ellers hadde det kostet et lite afrikansk statsbudsjett... Sitter med armen i plast nå, kan prøve å få tatt et bilde i morgen hvis det er av interesse.

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte nettopp i tråden til esbandos, men kan spamme ned denne også jeg! Har nettopp gjort ferdig en slags flame/tribalsak fra håndleddet til albuen. Alt er tegna på frihånd, helt fra bunn av. Tilsammen har jeg sittet i ca 11 timer, you do the math! Har heldigvis en grei deal med han som har gjort jobben, ellers hadde det kostet et lite afrikansk statsbudsjett... Sitter med armen i plast nå, kan prøve å få tatt et bilde i morgen hvis det er av interesse.

 

Gjerne bilde ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye kule tattiser her da!! Jeg må bare spørre om det aller mest vanlige spørsmålet som finnes angående tattoveringer: Gjør det vondt? hehehe!!! Veit jo at det ikke er syke smerter da, men de jeg har snakka med som sier at det ikke gjør vondt har bare hatt en blomst på skuldra liksom! Mange timer på områder med litt følsom hud kan vel kanskje være vondt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår