MGR Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 jeg var på biltilsynet og hentet ut papirer på hva som måtte fikes for ettergodkjenning på bilen.. for den lappen jeg fikk med når jeg kjøpte den har jeg rotet bort. men husker hva det sto.. var at batteriet ikke var festet, måtte bytte venstre yttre bærekule, stramme parkbrems høyrebak, nødblink funket ikke, sprekk i nærlysglass og sprekkt glass på baklyktene. og på den nye står det, det sammme, ca.. men er mye mindre detaljert. som at det står forstilling/bakstilling, da tipper jeg det er bærekula det er, men så står det elektrisk ledningsnett.. kan det være batteriet? eller noe annet? hva er det som går under elektrisk ledningsnett, for finner ingenting om batteri eller noe sånt.. så må vel være den?:) mvh MGR Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Elektrisk anlegg kan være mye.. Men siden du allerede hadde feil på batteriet, nødblink er nok dette samme grunn. Forstilling/bakstilling kan være foringer, endeledd, kuler osv.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Batteri er elektrisk, lys går under lys og bærekula under for/bakstilling Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg