Gå til innhold

Polo Colour Concept (Rød) 1997 1,6

Ranger emnet


ats22

Åssen svart farge er finest? skal lakke bil til sommer. Skal ha gull i bånd!  

11 stemmer

  1. 1. Åssen svart farge er finest? skal lakke bil til sommer. Skal ha gull i bånd!



Anbefalte innlegg

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

gitt opp hele bilen nå? Kast litt penger på passaten din da. store felger og sikklig senk så har du feit bil!

 

nei, har ikke det. bare ikke hatt tid. Satt på understaget ista. Ble bra det. legger bilder ut etterpå. :P har jo felger på paasselaten koster ikke stort for senkesett til den. det kommer det vis vi skal beholde den så. 60/60 1499,- billige det..

det er nå jeg skal sette i full gang med bilen. se på bakfanger til helgen, samt ribbe den inni å trekke alle lendingen på nytt samt bygge annlegget der. venter på svart på garasje plass.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Montert nede staget foran. Måtte kutte litt i staget på venstre siden forfra får å få kunne skru på skruen, pågrunn av bunnpanna!

15022009011.jpg

 

15022009010.jpg

 

15022009012.jpg

 

Liten klaring til grenrøret!

15022009013.jpg

 

15022009014.jpg

 

15022009015.jpg

 

Noen som har montert slik stag oppe før? Evtuelt andre kjøleveske beholder jeg kan bruke??

CIMG3051.jpg

 

Har også montert stag bak mellom tårnene og mellom sete belten bak. BILDER KOMMER!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Blir bra dette:)

Hvor mye plass er det foresten på innsiden på fangeren når den er montert på bilen egentlig? Hvor dyp kan "boksen" som skal være skiltholder max være liksom?

ja, ser loven ut nå. er ikke helt sikkert på plassen, men 3-5 cm skal la seg gjøre. tipper min blir ca 5 cm dyp. Så lager jeg skilt lys med bruker jeg Pre-wire LED Mutter eller super brigt pre-wired led lights

LEDHolderschrom.jpg Noe jeg selger!!! http://www.xenongutta.no

eller

427.jpg

superbrigtpre-wiredledlights.jpg

skal se om jeg finner donnor fanger imorgen ellers så blir det glassfiber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår