Gå til innhold

Driftebil til 20-30000

Ranger emnet


OlleellO

Anbefalte innlegg

Er keen på en ganske billig bil med bakhjulstrekk mellom 20-30 lapper. Vil ha noe annet en sierra, hva er anternaltivene. Hvordan toyota er den som kamikaze drifters har? Er dette noe eller er dette en spesiell og dyr utgave?

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

 

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by strøm

Tror det var 33000.- med hvite skilter...

 

Men hvor lett tror du det er å få denne godkjent i realiteten da?

Er jo rallyrigga er vel mer intressert i en gatebil. Men takk for info, noen andre forslag?

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

 

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by Schlasken

240 turbo er sikkert ingen dårlig driftebil det. finnes jo uendelig masse deler til de også. hvis man rigger en 240 skal den nok klare å drifte likebra som hvilkensomhelst hachiroku :D

 

..og så sleppe du tenka for å uttala navnet rett :D

'80 Ascona B

'79 Mercury Capri

og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil!

----------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å drifte med en AE86 som er standar (125hk) tro jeg er en stor utfordring :) klarer sikkert å brekke gjennom svingene da.. hadde helelr gått for en 200SX som kommer inn for ca 30.000,- med Mva. da er det ikke siklter på den, men det behøver man ikke for å drifte på bane ;)

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt offtopic ( tilgi meg )

Dere med erfaring, hva er egentlig lettest å sladde med av en lett bil eller tung? Er en AE86 på drøye 950kg bedre å sladde med enn en 240 på 1400kg? (...Jeg har bare sladdet med volvo og sierra...)

Jeg skjønner jo at mye vekt som regel er negativt, men er det f.eks lettere å ratte en Toyota Starlet pga lengden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Razer

Jeg har vel hørt at det ikke er så ille å drifte med standard AE86, og jeg har ikke råd til noe særlig annet, så jeg må nok det....

 

har du også ae86? :) hiv ut noen bilder og specs da!

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår