Gå til innhold

Ø.K Ungdoms bil, betaler alt fra 10 - 80 k

Ranger emnet


jorgen91

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Blir 18 i januar og ønsker å kjøpe bil.

Jeg er veldig åpen for tilbud så er ikke noe bestemt jeg ser etter, jeg vil ha en bil som er god å kjøre, og gjerne det man kaller ungdomsbil.

Jeg har sett litt på biler som Honda Civic, Supra, Celica, diverse audier, mx 3, 200 sx og andre nissaner.

 

Det jeg vil ha er en bil med minst 4 seter, den skal være i grei stand(starte, pasere EU kontroll og ingen store problemer)

Kan gi opp til 80 k, om jeg synes bilen er værdt det.

Har noen anonngser fra finn eller forslag til andre biler gjør det ikke noe å komme med dette heller=D

 

Setter pris på om du sender melding hvis du har en bil til salgs.

:thanks

 

Mvh

Jørgen

- Stjålet Audi 80 Cab

- Audi A4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eid av kvinnfolk før meg, skal ikke påstå at jeg har liggi under fartsgrensa mens jeg har eid den, men har bytta olje hver 10000, og ikke latt ting forfalle :) Er god å kjøre, ikke jævlig treig, men ikke så du kjører deg i hjel på første tur. Billig i drift og. Er glad i å kjøre, så leverer jo og :D

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha! tuller du ?

 

du er ikke 18 engang å du har sett på bla Supra ?

gl

 

men jau den preluden er sikkert grisekjørt men kan være verdt å se på ;)

 

Veit ikke hvordan det var med deg, men jeg vil ikke vente til etter 18 med å kjøpe bil, med tanke på at jeg fyller 11 januar, og har oppgjøring 12. og det er jul og nyttår imellom så velger jeg å se på bil nå.

 

Og det jeg mente med supra'n var at jeg synes noe lignende hadde vært kult.

Den er litt i dyreste laget for meg.

 

Med mindre du kan svare konkret på det jeg spør om, så føler jeg at det du sier er spam

- Stjålet Audi 80 Cab

- Audi A4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei vil du ha et godt tips ?

kjøp VW ;)

eller audi

nei helt serriøst!

 

men kjøpe du deg en overmektig til 18dagen så vil forsikringen rumpekjøre deg og du vil mest sansynlig ende opp i grøfta ... om du er glad i fart og bil ;)

det er ikke noe jeg bare sier det er nesten blitt et standart =]

lykke til med kjøpeet

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei vil du ha et godt tips ?

kjøp VW ;)

eller audi

nei helt serriøst!

 

men kjøpe du deg en overmektig til 18dagen så vil forsikringen rumpekjøre deg og du vil mest sansynlig ende opp i grøfta ... om du er glad i fart og bil ;)

det er ikke noe jeg bare sier det er nesten blitt et standart =]

lykke til med kjøpeet

 

så da kan han helder kjøpe accorden min hehe, super førstegangsbil, går helt ok, og bruker lite bensin, har vert bra behandla og lite brukt, kun en eier før meg,

92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX

Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har tydeligvis sett mest på japser, men hva med å se på tyskere?

De kan fort bli mye billigere i forsikring osv.

 

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2021693

Hva med den?

Veldig fin bil, synes jeg. Og når du kjører så lav bil så lærer du deg fort at det ikke er noe problem å holde fartsgrensen.

 

Så lav bil er forsåvidt ganske positivt.

'96 Vectra B 2.0 16v. - Sommerbil.

'93 Calibra 4x4 Turbo.

'80 Ascona B, 2.0N

'94 Omega B 2.0 16v

Prosjekttråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Seat Toledo fra 95 til salgs.

 

Montert Xenon i nær og fjernlys(6000K), Diodepærer i parklys og skiltlys, montert effektpotte med doble runde stusser, sota ruter, neonlys i tak, stor stereo -> 4x Dynabel 12", 1farad kondensator, 1stk boss amp, 1 stk dynabel amp, MbQuart frontsett.

 

Pen i lakk, lite rust, fin ungdomsbil, koster meg under 3000 i året i forsikring på meg selv(20år).

 

1,9TDK dieselturbo fra volkswagen, påjustert bittelitt :D Ryker fint, og går greit.

 

Noe småfiks, men ingenting alvorlig, eu godkjent. Bra vinterdekk, nye sommerdekk på 15" alu.

 

Volt og Turbo måler blir montert straks

 

266 000km på telleren, bærer ikke preg av dette !

 

Reg.reim og termostat skal byttes, samt stramme giroverføring.

 

(skriver alt her da jeg ikke har noen anonnse og henvise til, enda) biler kan fåes pr. mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe mange år siden jeg bygde bilen nå og den er neste like fin som den dagen den var ferdig . stylinga er lett og få av , den er litt utdatert nå gitt. har planer om og bygge den helt om i egentlig . den står bare lagra nå . det er fult mulig og bruke den som den er og å selger den ikke billigere en 35 . det er en gli med gti motor corrado seter forran og bak +++ mye morro for pengene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår