Hot Rod Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Noen som vet om krengingshemmer fra Volvo 740 er litt bredere melom "beina" eller endene enn den fra 240? Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 forran eller bak? mener de bak er 5 eller 7 cm bredere, og ditto forran. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet November 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Takker for svar. Det er den foran jeg er interessert i. Jeg prøvde en fra 240, men den ble ca 6 cm for smal. Skulle hatt en på ca 19 mm tykkelse. Vil tro det er av de tynneste? Skal på hot rodden på det lille bildet til venstre. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 19 mm er standar 740 gl, får du på huggern for en slikk og ingenting ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattis Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Takker for svar.Det er den foran jeg er interessert i. Jeg prøvde en fra 240, men den ble ca 6 cm for smal. Skulle hatt en på ca 19 mm tykkelse. Vil tro det er av de tynneste? Skal på hot rodden på det lille bildet til venstre. Hvor langt bør stabstaget være? Har en 740 som skal skrotes som jeg kan måle på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Supert! Skal sjekke i kveld. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Supert!Skal sjekke i kveld. 240 krengingshemmeren er 105,5 cm bred målt senter til senter i festehull. Jeg skulle hatt en som er 112 cm bred. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattis Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 240 krengingshemmeren er 105,5 cm bred målt senter til senter i festehull. Jeg skulle hatt en som er 112 cm bred. Nei da trur jeg du må finne noe annet enn stabstag til 740. Har målt på både 740 og 940, og begge er 104-105 cm fra senter i festehull til senter i feste hull.. Jeg kan måle på en 142 også neste gang jeg holder på med den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Det var da som bare f*** Hva skal jeg prøve da? Ford Granada? Eldre MB 200? Problemet er jo at desto bredere bil den kommer fra, jo tykkere er ofte krengingshemmeren også. På Amcars er de f.eks sjelden under 23-25 mm tykke foran, og det blir altfor mye på den lille bilen jeg bygger. Andre forslag til brede biler med tynn krengingshemmer? Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg