Jumpern Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Fikk pakken fra vvme.com i dag, og har montert settet (Bi-xenon H4). Lysene fungerer greit men jeg får ikke slått av fjernlysene?? Når jeg slår fra nærlys til fjernlys, så vil de rett og slett ikke gå tilbake til nærlys igjen. Noen som har en formening om hva som kan være problemet? En ting til som jeg la merke til er at det bare er ett koblingspunkt til H4 (Xenon-settet har bare en overgang til H4). Slik som jeg har koblet det er xenon-settet bare tilkoblet venstre lykt, og ikke høyre. Skal det være slik eller? Siter Jeh jeh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Åssen bil, er en del biler som har minusstyrte hovedlys, det kan jo gi rare virkninger på ett xenonkit Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jumpern Skrevet November 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Det er snakk om en Ranault Megane 98 mod. Siter Jeh jeh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Trudde Meganè hadde +styrte, men sjekk det opp, kan vel være noe slikt. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jumpern Skrevet November 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Er det ikke noen som har opplevd noe slik med H4 Bi-xenon sett?? Siter Jeh jeh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jumpern Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Ingen som vet hva problemet kan være? Siter Jeh jeh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muren motor Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Anti xenonånden har slått til... Sett i halogenpærene dine, å innse att xenon ikke har noe på ettermonteringsmarkedet å gjør!! Siter Opel omega 2,5-96 Opel omega 2,5-96 Nr2! Opel manta-72 2,4i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Sjekka at releet er kobla skjikkelig til? Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Januar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2009 Montèr halogenpærene dine tilbake igjen så slipper du problemet. Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Og slipper å gi oss andre problemer. Reflektorene i bilen din gjør en dårlig nok jobb fra før! Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Virkelig seriøse svar han fikk da! idioter. men gjør som sagt å sjekk om det er + eller - styrt. hondan er minusstyrt.. ;) Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muren motor Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Er det seriøst å montere Xenon i reflektorlykter da? Din dått!! :) Siter Opel omega 2,5-96 Opel omega 2,5-96 Nr2! Opel manta-72 2,4i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Noe særlig mer seriøst svar kan ikke gis! :) Member of Fighters Against PARABOLLYKTER! Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 H4 kitet jeg har er også forgreinet ut fra venstre lykt, kun en ekstra jording ved høyre lykta. Men kitet mitt fungerer som det skal mellom nær&fjerlys.. Opel Astra F.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jumpern Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Må bare le av enkelte personer her. Tydeligvis at det er noen som ikke er fornøyd med julegaven de fikk fra mor. Bli voksen gutter....da mener jeg gutter. Prøver bare å finne ut hva som er problemet med xenonlysene mine. Trodde dette var et seriøst bilforum der man kan spørre om tekniske problemer med biler, og slippe å få idiotiske svar fra idoter. Siter Jeh jeh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg