borsting Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Hei Klarte å rygge bila inn i en betong vegg, det er min fars bil, å den har en plastikkbakfanger bak, den sprakk og ble bøyd/bulka inn, Noen smarte sjeler som vet hva jeg skal gjøre, hva koster en slik ny, hvor kan jeg oppdrive en slik bildel rimelig. Siter fast, faster, fastest, and even faster, faster than fastest, BANG!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Finn- Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 det er vanskelig å jobbe med denne plasten for å få det strøkent,det fineste resultatet er ny fanger og lakk. dette hadde blitt gjort i forbindelse med forsikringsselskap. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyXEL Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=14758&ASP=4673374&Type=VW&Model=Transporter&Year=2007&Back=WA_Varegruppe[P]ASP=4673374[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Transporter[O]amp;Year=2007[O]amp;Varegruppe=0489 Siter Volkswagen - Das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg