Sven Magne Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Har en 1,9Tdi 1998 sedan. Hvor får jeg kjøpt orginale tåkelys eller noe lignende som passer ganske greit inn? Har et par blå, som passer mine blå hovedlykter, men etter mye krangel med satans vegvesen så må jeg ta dette av....:deng Skal ha nye angeleyes, hvite+chrom blir det vel, for og sleppe delt hovedlykt. Men vil ha noen tåkelys som passer greit inn uten for mye skjæring rundt forbi.. Siter Mvh. /Sven Magne Birkeland Nå: Volkswagen Passat 1998 1.9Tdi k&n filter og chip - 145hk Spiker: BMW 95mod 318Ti Compact 140hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselPower00 Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Har en 1,9Tdi 1998 sedan. Hvor får jeg kjøpt orginale tåkelys eller noe lignende som passer ganske greit inn? Har et par blå, som passer mine blå hovedlykter, men etter mye krangel med satans vegvesen så må jeg ta dette av....:deng Skal ha nye angeleyes, hvite+chrom blir det vel, for og sleppe delt hovedlykt. Men vil ha noen tåkelys som passer greit inn uten for mye skjæring rundt forbi.. LED, litt skjæring men vell verd jobben, og du slipper å skifte pærer. Og du sparer masse strøm som du heller kan bruke på lyd. - Hvilken chip/box? Har du dokumentasjon for de ytelsene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sven Magne Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 LED, litt skjæring men vell verd jobben, og du slipper å skifte pærer. Og du sparer masse strøm som du heller kan bruke på lyd. - Hvilken chip/box? Har du dokumentasjon for de ytelsene? http://www.tsracing.no/stavanger.htm Chippet bilen hos dem. Er veldig fornøyd! Går som bare:) Siter Mvh. /Sven Magne Birkeland Nå: Volkswagen Passat 1998 1.9Tdi k&n filter og chip - 145hk Spiker: BMW 95mod 318Ti Compact 140hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg