Sandmo Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Tenkte det samme. Men burde jeg gå for denne hvis den viser seg å være bra i stand? eller burde jeg vente et par uker for å se om jeg finner noe bedre. Jeg syns det var mye bil for penga jeg:) Hva ligger de ellers på da? Samme årsmodell og utstyr? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Jeg syns det var mye bil for penga jeg:) Hva ligger de ellers på da? Samme årsmodell og utstyr? Det var den eneste jeg fant på finn.no til den prisen. ellers var det bare a6 stasjonsvogner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Det var den eneste jeg fant på finn.no til den prisen. ellers var det bare a6 stasjonsvogner. Da er det sikkert et brukbart kjøp:) Legg inn en tråd på A6-delen her, så kan de sikkert si mer om hva som er fordeler/ulemper med den modellen, og om det er en bra bil til prisen;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Da er det sikkert et brukbart kjøp:) Legg inn en tråd på A6-delen her, så kan de sikkert si mer om hva som er fordeler/ulemper med den modellen, og om det er en bra bil til prisen;) Jepp det skal jeg gjøre. Takk for hjelpen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Jepp det skal jeg gjøre. Takk for hjelpen:) Bare hyggelig å hjelpe:) Selv om jeg ikke er noen racer på tekniske ting;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Har selv A4 nå og er kjempefornøyd med bilen. Hadde tidligere også en 97 modell Audi a4. Meget godt fornøyd med begge bilene. A6 blir for stor for min del :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg