Tor-Lein Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Hei! Jeg skal koble til noen fleksible LED strips til tåkelysene. Hva trenger jeg å gjøre da? Kan jeg klippe ledningene til tåkelysene, sette på en sånn sukkerbit greie og ta strøm ut fra + og - derfra? En type som viderefører strøm til både LED og tåkelys.. Fins dette? Hvor skaffer jeg det? Takk på forhånd. Siter Definition of Old-School Hybrid Technology: Burns both GAS and RUBBER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Lein Skrevet November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Okei.. Prøver en tegning for å forklare... Anyone?? Siter Definition of Old-School Hybrid Technology: Burns both GAS and RUBBER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Har du link til disse LED lysa? :) Du kan gjøre det slik om de går på 12V uten å koble en motstand på eller noesånt? Da vil LED lysa dine være på pålikt med tåkelysa. Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Volvo*Er Maskin deT Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Ja, sleng ut den led lys linken.:D Siter ække det farlig det a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Lein Skrevet November 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Do the LED strips require resistors?No. The LED strips do not require any resistors. They are ready to work on any 12 volt power source. Which wire is power and which is ground?The silver wire is 12v +, and the gold wire is 12v - (ground). If you accidentally reverse them, nothing bad will happen. Virker jo ganske rett fram dette! Oznium.com Siter Definition of Old-School Hybrid Technology: Burns both GAS and RUBBER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papi. Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Er berre å koble pluss på pluss, og minus på minus. Overhovudet ingen problem, har gjort det same på Galanten min, funkar flott. Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 du har ikkje vurdert vanntette kontakter? sukkerbiter og tilsvarende ikkje-tette koblinger har lite å gjere i et så håplaust miljø som det er under støtfangeren din forran... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg