Gå til innhold

740 Får ikke bensin

Ranger emnet


volvoen

Anbefalte innlegg

Hei f motoren får ikke bensin , har løsna skøyten oppe på motoren og ikke noe bensin kommer. Har sjekka relet og det virker ok . hvordan demonterer jeg tank pumpa var mye inn på samme plass der. bilen hvar vond og starte måtte kinne ei stund sto i oppover bakke,starta og kom et fuskeslag av og til , tok en kjøre tur og komm i bunnen av bakken her, ca 300m så stoppa den og siden ikke starta noe mer . jeg lurer jo på tankpumpa da tanken er under halvfull. kan jeg bruke en glup test ?? er en 88 gle personbil 230 -F

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei f motoren får ikke bensin , har løsna skøyten oppe på motoren og ikke noe bensin kommer. Har sjekka relet og det virker ok . hvordan demonterer jeg tank pumpa var mye inn på samme plass der. bilen hvar vond og starte måtte kinne ei stund sto i oppover bakke,starta og kom et fuskeslag av og til , tok en kjøre tur og komm i bunnen av bakken her, ca 300m så stoppa den og siden ikke starta noe mer . jeg lurer jo på tankpumpa da tanken er under halvfull. kan jeg bruke en glup test ?? er en 88 gle personbil 230 -F

 

Nettopp byttet på min. ligger en tråd på volvoforum.no 740

 

Vis du har pumpe under bilen må du sjekke om den virker også sjekke om filteret er tett. Vis ikke så må du nok ut med tankarmaturet og bytte pumpa i tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp byttet på min. ligger en tråd på volvoforum.no 740

 

Vis du har pumpe under bilen må du sjekke om den virker også sjekke om filteret er tett. Vis ikke så må du nok ut med tankarmaturet og bytte pumpa i tanken.

 

Er disse pumpene like på 240 med innsprøytning av samme type tro , for har en delebil 240 med samme motor.???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå går det ikke problem med strøm til hoved pumpa , tvangskjørte pumpa med tjukoppling i relet men starta ikke fordi om pumpa sveiv ,. men når den har starta for meg så stopper og starter den ok når den er varm og halv varm , men når den har stått ei go stund er det ikke håp . shit shit shit. e gla er har fått meg patrol. men kåna stakkar må kjøre 740.:volvsmile

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår