Gå til innhold

Utforkjøring tråden

Ranger emnet


opasb

Anbefalte innlegg

  • Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Satsa litt hardt i dag, så havna utafor, men hadde så god fart at jeg spratt ut på veien igjen gitt.. Ingen skade skjedd, bortsett fra et feste på frontleppa. :p Var rimelig heldig da jeg var 2 cm fra et tre. Har ikke bilde, da jeg var rimelig kjapp med å stikke fra "åstedet" :p

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

 

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

salgsannonse ifra finn! hun er ærlig ihvertfall!

 

Han her og:

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15754412&sid=&WT.svl=Link

 

:D

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

nei det er fort gjort vertfall med framhjulsdrift, har ein litt for mykje fart og svinger litt berre litt så går det rett fram, dette veit eg for eg har passat stv framhjulsdrift, har skjedd med meg og men har kontroll eg så eg har ikkje krasja.

 

:hailvw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er fort gjort vertfall med framhjulsdrift, har ein litt for mykje fart og svinger litt berre litt så går det rett fram, dette veit eg for eg har passat stv framhjulsdrift, har skjedd med meg og men har kontroll eg så eg har ikkje krasja.

 

:hailvw

 

Vil nå si det kan gå like fort med RWD. Vi har hat 2-3 sierraer, og den siste stv med automat fikk seg en god tur en kveld.

Var på vei til skisenteret i sporete veg i tett kø. På venstresiden var det en relativt bratt skråning, og vips, der lå vi. Når tauebilen endelig hadde fått oss opp, fortsatte vi, men tror du faen ikke den fant ut at den skulle spinne rundt og sette seg fast i en snøhaug 50 meter unna?

Og i fjor var jeg med i en liten utforkjøring med buss. Det var kaldt, glatt og mye "slush" på veien. Vi var på vei ned en bakke, som etterhvert svinga til venstre, noe bussen ikke hadde tenkt til. Plutselig ligger vi i grøfta. Var faktisk stilig, for jeg så frem gjennom frontruta rett før vi kjørte ut, og fikk holdt meg fast.

http://www.mre.no/imageRepository/00/00/44/99/26/449926_549x361.jpg

 

Litt historier fra fortiden. Har ikke tenkt å kjøre av vegen noe serlig i år hadde jeg tenkt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er fort gjort vertfall med framhjulsdrift, har ein litt for mykje fart og svinger litt berre litt så går det rett fram, dette veit eg for eg har passat stv framhjulsdrift, har skjedd med meg og men har kontroll eg så eg har ikkje krasja.

 

:hailvw

 

Hørt om å slippe opp den jævla gasspedalen når du svinger?

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår