silængs Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Skal bytte toppakning på overnevte bil. Men har lite/ingen erfaring med disse bilene. Er det noe jeg må vite mtp denne jobben? Noe spesial verktøy jeg trenger? Skal også ta reg reima i samme sleng, er det noe nevneværdig og vite om den? Fint om noen har linker til DIY sider. Magnus. Siter Framtung audi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silængs Skrevet November 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Ingen? Siter Framtung audi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Det er en såpass omfattende jobb at det nok er enklere om du kjøper deg Haynesmanualen enn at noen ramser opp alt her. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Møkkajobb. Trangt baki der Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 6000 inkl deler å regreim. om toppen ikke m¨å planes.. si ifra om du er intr? Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silængs Skrevet November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Ok, får vel bare kjøpe den manualen da. Hm, men er det lettere og ta ut motoren da eller? Siden det er så trangt der? Uansett, jobben gjør jeg selv. Men takk for tilbudet ;) Siter Framtung audi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 like trangt å ta ut motor. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silængs Skrevet November 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Trenger ikke tenke så mye på toppakningen nå lenger, igår kveld fikk jeg motorhavari. Den mista oljetrykket. Så da blir det nok og se etter motorer på diverse huggere.. Sukk! Siter Framtung audi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg