MidnightClub Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Skal bytte foringer på Corrado, men hva er best av Superflex og PowerFlex? Eller andre merker? Glenn Siter Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MidnightClub Skrevet November 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Er det ingen som har noe erfaring med poly.foringer eller? Siter Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Alt er vel egentlig veldig likt... Minner om at du kan støpe selv som er billigere og kanskje mer morro:) Se under kategorien tettnings masse hos forhandlere som har dette... Feks. Biltema Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MidnightClub Skrevet November 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Støpe selv tror jeg ikke er noe for meg i hvertfall. Men takk for svar! Siter Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet November 26, 2008 Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 se etter prothane på ebay :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MidnightClub Skrevet November 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 ja det skal jeg gjøre, uten at jeg vet hva prothane er... Men det er vel sikkert noe av det sammen vil jeg tro Siter Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Er viktigere hvordan du monterer eller merke du kjøper. Må ikke ta noen snarveier for at det skal bli enklere for deg.. Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg