Gå til innhold

Dekaler

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Sidedekor a la F&F, 40x204 cm, mørkegrått omriss med sølv metallic fyllfarge, selges med folie"skrape" og monteringsbeskrivelse, helt nytt. Folien har garanti på 7 år, topp kvalitet m.a.o.!

 

Ta kontakt på 97799932 eller mail til fastra5@hotmail.com

Sms er den beste måten å få svar på da jeg ofte er opptatt. Dessuten har jeg ikke pc hjemme, så jeg får ikke sjekket mailen fortløpende =)

 

 

bdo016a.png&color1=silver+metallic&color2=dark+gray

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Originally posted by Gou

 

haha.. du må nok tro på nissen viss du tror du ska få 2k for dei..

litt billigere andre plasser :rolleyes:

 

Tydelig at du ikke vet hva du snakker om her. Dekaler av denne størrelsen kostra FRA 2500 og oppover, så du bør nok sjekke litt før du uttaler deg om ting. Har du ikke annet å komme med enn useriøse henvendelser, er det vel like greit å kneppe igjen??

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PurrPower

 

Tydelig at du ikke vet hva du snakker om her. Dekaler av denne størrelsen kostra FRA 2500 og oppover, så du bør nok sjekke litt før du uttaler deg om ting. Har du ikke annet å komme med enn useriøse henvendelser, er det vel like greit å kneppe igjen??

 

sånne så deg gjør meg forbanna.. forstår du reagerte men at du tar deg frihet te å definera mine kommentarer som "useriøse henvendelser".. hmm..muligens du tror litt for godt om deg selv..

 

for oss med gjennomsnitts iq(+) så går vi til et "reklamebyrå/skiltmakker" med skissen..

så har vi noe så fantastisk som datamaskiner m/tilbehør.. etter noen tastetrykk så har vi faktisk fått ut dekor med ønskede farger o.l..

kvaltiten = topp

 

bekjent gjorde dette på Golf III.. begge sider.. ganske stor dekor..

 

PRIS : 1000,-

 

Ser meget bra ut å kvalitene er topp..

 

(var kanskje litt frekk angåendes å tro på nissen på 2000,- , men du får til 1649,-.. men eg e kje så altfor useriøse... :cool: )

 

:D

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gou

 

sånne så deg gjør meg forbanna.. forstår du reagerte men at du tar deg frihet te å definera mine kommentarer som "useriøse henvendelser".. hmm..muligens du tror litt for godt om deg selv..

 

for oss med gjennomsnitts iq(+) så går vi til et "reklamebyrå/skiltmakker" med skissen..

så har vi noe så fantastisk som datamaskiner m/tilbehør.. etter noen tastetrykk så har vi faktisk fått ut dekor med ønskede farger o.l..

kvaltiten = topp

 

bekjent gjorde dette på Golf III.. begge sider.. ganske stor dekor..

 

PRIS : 1000,-

 

Ser meget bra ut å kvalitene er topp..

 

(var kanskje litt frekk angåendes å tro på nissen på 2000,- , men du får til 1649,-.. men eg e kje så altfor useriøse... :cool: )

 

:D

 

 

Så så så, hissig du er da. Jepp, mulig det er det dere med gjennomsnitts iq gjør, men for oss som har høyere enn gjennomsnitts iq vet å gjøre noe som er enda smartere, nemlig å spesialbestille noe som ser ENDA bedre ut enn det hjemmemekka skvælet du refererer til, og dertil med ønska farger. Så kom ikke her. Om du absolutt skal krangle, så send meg heller en PM istedet for å oppføre deg som en tulling her. ;)

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PurrPower

 

 

Så så så, hissig du er da. Jepp, mulig det er det dere med gjennomsnitts iq gjør, men for oss som har høyere enn gjennomsnitts iq vet å gjøre noe som er enda smartere, nemlig å spesialbestille noe som ser ENDA bedre ut enn det hjemmemekka skvælet du refererer til, og dertil med ønska farger. Så kom ikke her. Om du absolutt skal krangle, så send meg heller en PM istedet for å oppføre deg som en tulling her. ;)

 

siste ord..

 

men hjemmelaget ?

akkurat samme som andre dekoren.. henter basis tegningen.. kan garantera deg at du ikkje ser forskjell..

 

 

BAH

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste ord..

 

Det tror jeg på når jeg om jeg får se resultatet. Man må også huske at det er stor forskjell på hvor mye firmaene forlanger for å lage dekor, så de som har tenkt på å skaffe seg dekor gjør lurt i å sjekke rundt først, mye penger å spare på det.

 

Videre: Om du får denne i disse fargene på den plassen du nevnte, og i samme størrelse, er jeg interessert i å vite hvor mye du må gi for den.

 

Det som er greia med reklamebyråer/skiltmakerier, er at de som regel må ha vectorfiler for å få laget dekor med skikkelig skarpe linjer, så her må man gjøre god jobb på forhånd om resultat skal bli bra. Men du som er så intelligent (gjennomsnittlig iq) klarer sikkert dette som en lek ;)

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PurrPower

Siste ord..

 

Det tror jeg på når jeg om jeg får se resultatet. Man må også huske at det er stor forskjell på hvor mye firmaene forlanger for å lage dekor, så de som har tenkt på å skaffe seg dekor gjør lurt i å sjekke rundt først, mye penger å spare på det.

 

Videre: Om du får denne i disse fargene på den plassen du nevnte, og i samme størrelse, er jeg interessert i å vite hvor mye du må gi for den.

 

Det som er greia med reklamebyråer/skiltmakerier, er at de som regel må ha vectorfiler for å få laget dekor med skikkelig skarpe linjer, så her må man gjøre god jobb på forhånd om resultat skal bli bra. Men du som er så intelligent (gjennomsnittlig iq) klarer sikkert dette som en lek ;)

 

lika sta så meg du :D

vett du om plass med erfaring så fungerer det bra.. ska se om eg får tak i et bilde av golf 3`n :)

 

lykke til med salget..

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår